Originally posted by LN-SUV
Helt enig i at det er vanskelig og koble toalettbilen til vannpåfyllingen,men det ryktes at de hadde fylt blåvæske på vannbilen,da ble det enkelt og fylle blåvæske på vanntanken....^_^
Hvorfor bruker de vannvogn da? Synes det er mye som ikke stemmer med denne historien!Originally posted by Høffen
Ja, det er vann i bakken på Osl.
Originally posted by Høffen
om flyene står på fjernpark, så må vannbil benyttes. Mulig maskina sto på en gate hvor det ikke var vann i bakken.
Originally posted by rampen
For en gjeng:wow:
Den ene beskyldningen etter den andre, her er det bare SA folk som har flere nick, driver bevist sverting av NP.. Hallo.. Så enkelt er det ikke. Tror de fleste i SA driter i både Np, og Norwegian. De fleste er nok godt fornøyd med å slippe det selskapet mer. Undertegnede er selv beskylt for å være SA ansatt, noe jeg ikke er! Hvorfor går MOW ut å si at det er IP adresser fra Sa? Har du dekning for dette? Isåfall kom med dem, det er en alvorlig anklagelse, en svertelse for brukere av dette forumet. Hvor er seriøsiteten bak brukerne hvis slikt sies, hvis det ikke er hold i det? Det er nok andre en NP ansatte som har drukket bluejuice i dag ser jeg.
Originally posted by rampen
Hvorfor går MOW ut å si at det er IP adresser fra Sa?
Originally posted by AirbusTero
Mine fem punkter:
1. Ja, noen i et handlingselskap har prøvd å spre rykter om et annet.
2. Det er forståelig at man er forbannet når man mister en kontrakt, men man konkurerrerer i samme marked.
3. Når man har tapt gir det ikke rett til å å spre dritt om konkurrenten som har vunnet
4. Det er feigt å opptre helt anonymt på slike forum, man burde i det minste fortelle at man evt var tilknyttet eller jobbet i et angjeldende selskap
5. Det er ikke god skikk å offentliggjøre IP-adresen til folk, selv om vedkommende IP-adresse har gjort noe utilbørlig.
Det er mine 5 punkter etter å ha lest det forutgående her. Men la meg legge til at jeg ikke har spesielt kjennskap til denne bransjen profesjonelt, og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.:lol:
og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.:lol:
:colgate:Originally posted by LN-KGL
og at jeg sitter her med en Highland Park i glasset.:lol:
Respekt AirbusTero, respekt - endelig en som kan sin single malt fra Orkenøyene.
Sitter selv å nipper til litt Macallan, men kanskje jeg tar og åpner Highland Park-en - eller tar litt Talisker? Kanskje det er bedre med litt 16 år gammel Lagavulin? 15 år gammel Dalwhinnie er heller ikke så aller verst. Nei, det ble litt 16 år gammel The Glenlivet Nadurra, men bare litt - båten skal opp i morgen tidlig.ld
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.