Ryktene sier!

Her får man inntrykk av at det er flere nyankomne som registrerer seg kun med det formål å drive anonym svertekampanje og rette kritikk mot NP. Hva er poenget? :exclamati

Originally posted by ENGM RAMP

Men, jeg håper da de som dytter flyene etterhvert får så godt grep på ustyret sitt at de klarer å sikte inn etter linjene som er malt i bakken!

;)

I rettferdighetens navn må det sies at de linjene til tider er FORDØMT vriene å få øye på, hva enten det skyldes motlys eller regn (for ikke å nevne snø!)

Originally posted by Blubird

Her får man inntrykk av at det er flere nyankomne som registrerer seg kun med det formål å drive anonym svertekampanje og rette kritikk mot NP. Hva er poenget? :exclamati

Jeg deler det intrykket 100%....og stiller meg for hugg....husker selv godt tilbake til FBU naar BU startet opp Fremmedhandling som de kallte det, og snappet opp BA og PanAm - vi hos SAS satt den gang med mye av de samme foelelsene...og haapet paa feil hos BU, ja visst fant vi feil som vi lo godt av:lol: men etter en kort tid saa var BU fremmedhandling drivandes dyktige...og gjorde en kjempejobb for de selskapene som valgte dem...og javisst det foerte til at vi i SAS ogsaa ble bedre....

I rettferdighetens navn må det sies at de linjene til tider er FORDØMT vriene å få øye på, hva enten det skyldes motlys eller regn (for ikke å nevne snø!)

:colgate:

Ha ha ha TUC.....Jeg skal bringe den videre til Isak & Co

hehe

Det er flere med samme IP-addresse her naa .. noen som hygger seg med flere nicks, kan det se ut som ..... :naughty:

Chocks, Chocks On, Bluejuice ... IP: HIDDEN

Originally posted by LN-MOW

Det er flere med samme IP-addresse her naa .. noen som hygger seg med flere nicks, kan det se ut som ..... :naughty:

Aner vi en litt snurt, tidligere SA ansatt?:question: :question: :question:

Chocks, Chocks On, Bluejuice ... IP:HIDDEN

Skjerpings folkens, dette er rett og slett skammeleg!!:old

inetnum:
netname: NO-SERVISAIR-NORGE-AS-NET
descr: Servisair Norge AS

Ha ha....dette blir for dumt folkens.........

Maken til dårlige tapere skal man da lete lengre etter.....

Originally posted by gustavf

inetnum:
netname: NO-SERVISAIR-NORGE-AS-NET
descr: Servisair Norge AS
country: NO
admin-c:

Så når det gjelder myten om at en eller flere Servisair-ansatte står bak innleggene:
Myth Confirmed!

top_banner.jpg

232.gif

:p

Hehehe, kor latterleg å sjå kor nokre av (dei tidlegare?) SA-tilsette oppførerer seg. SKAMMELEG!!

Lurer på hva høvdingene i Servisair mener om dette...... :rolleyes: :lightbulb

Sverting har jo vært regelen i mange måneder nå.....

De kan umulig ha vært med når Servisair overtok fremmedhandeling fra Braathens i sin tid. Da var det mye som gikk hoppende galt de første månedene.... MANGE flyselskap tape mye pæng og kunder i det tidsrommet. Vet ikke om noe var så ille som ryktet om dovann... men ille var det... :old

OVERTRAMP!!!! Legge ut andres IP er vel kanskje ikke det smarteste du har gjort. Dessuten er det kanskje flere brukere på en og samme PC:naughty: Dette er grunn nok til å anmelde eieren av dette forumet da som er CK, og det er hjemmel for det

IP-adresser skal ikke oppgis - mulig MOW har tittet litt dypt i glass med brun drikke på slutten av uken. IP-adressen fjernes, men det er klart at den tilhører et ikke-navngitt handlingselskap. Så åpne kan vi være...:old

Jeg har vurdert å la den stå - det kan se ut til at veldig mange nicks bruker samme IP-adresse, noe som pleier å tilsi at det er samme person. Vi har kontroll på alles IP-adresser og vi kan spore tilbake hvor man sitter.

Nå foreslår jeg at vi tar en liten pause - både i Servisair og Northport - og venter litt. Jeg skjønner frustrasjonen (believe me - jeg har selv nylig blitt offer for nedskjæringer i flybransjen), men krangling og ryktespredning (tror vi kan ha avslørt bluejuice-historien som oppspinn basert på at det er fysisk umulig å koble doslangen til vanntanken på et fly) er ingen tjent med. Skru temperaturen NED noen hakk, ellers gjør moderatorene det vi må - stenger tråder og kanskje også (dette har vi ennå ikke gjort) banner IP-adresser.

Selvsagt følger man med hva som sies på dette forumet av folk i selskapene. Ikke for å blåse opp egoet til CK, men dette er faktisk et velkjent forum i bransjen, og det kommer frem mye interessant her for både den ene og den andre.

Og informasjonen her har potensiale til å leve "evig".

OVERTRAMP!!!! Legge ut andres IP er vel kanskje ikke det smarteste du har gjort. Dessuten er det kanskje flere brukere på en og samme PC Dette er grunn nok til å anmelde eieren av dette forumet da som er CK, og det er hjemmel for det

Tja, er ikke det ganske greit å offentliggjøre eieren av IP-adressen da? Det gjøres f.eks. ganske regelmessig på Wikipedia når det er mistanke om vandalisme. Jeg har ingen sterke meninger om hverken SA eller NP men synes det er greit å få frem identiteten til eventuelle ryktespredere.

Da burde vedkommende moderator fjernes fra dette forumet for det blir da eieren av dette forumet som må svare for seg under en evt rettsak hva vedkommende har lagt ut på internett. Skaden er allerede skjedd og kan dessverre ikke rettes opp, synd for scanair.

Dessuten tror jeg ikke at stasjonsjefen i SA sitter å slenger ut uriktige påstander om NP, det er fortsatt mange som jobber i SA, og det er mange datamaskiner i SA.

Back