Ryktene sier!

Originally posted by ENGM RAMP
Folkens.....

NAX Ops leser forumet vårt...

joda, flere av oss tidligere DY-ansatte vet at folk høyere opp i systemet der leser (og henger seg opp i) hva folk skriver, eller hva BEF??
 
BEF'en har blitt helt borte...

Er det det siste årets lærlingeprogram som har gjort at han ikke har tid tel' oss mere?

:)
 
Har ikke han bare skiftet til et mer anonymt navn da? Tror flere enn meg har gjettet hvilket......... :wink
 
Bra at den toalettsaken ble avklart. Har ikke hørt noe om den saken, men det var et rart rykte! Jeg har ikke vert på jobb i dag, men dårlig punktlighet....vet ikke hva det skyldes.

Artig at NAS leser forumet! Må passe meg da :D
 
Hvordan ryktene har kommet fram til at LN-KKO har problemer med blåvæske i vanntanken vet ikke jeg, men hva med LN-KKP? Den har ikke vært i drift på flere dager, og den er heller ikke på disp`en til NAS i morgen. Jeg har personlig hørt fra nokså sikre kilder at NP har hatt et uhell med å fylle blå væske i vanntanken, så det er vel derfor KKP ikke er i trafikk... Det er vel ikke uten grunn at NAS setter fly på bakken i flere dager slik som de misbruker flåten sin
 
Originally posted by chocks

Hvordan ryktene har kommet fram til at LN-KKO har problemer med blåvæske i vanntanken vet ikke jeg, men hva med LN-KKP? Den har ikke vært i drift på flere dager, og den er heller ikke på disp`en til NAS i morgen. Jeg har personlig hørt fra nokså sikre kilder at NP har hatt et uhell med å fylle blå væske i vanntanken, så det er vel derfor KKP ikke er i trafikk... Det er vel ikke uten grunn at NAS setter fly på bakken i flere dager slik som de misbruker flåten sin

Hvordan kan det skje ved et uhell, som dokumentert i denne traaden fra kilder som kjenner 737 saa lar dette seg ikke gjoere.....saa det er et rykte, det stemmer ikke :angry: saa vi boer stoppe disse spekulasjonene.....
 
For å avkrefte og begrense eeenda flere spekulasjoner:

LN-KKP er i England, nærmere bestemt hos, hmm, er det ikke ATS selskapet der heter a?

Den er iallefall der borte på C-sjekk, og blir borte i iallefall 14 dager til!

:old
 
Jeg har i dette øyeblikk vært ute å sjekket koblingene på 737. Dimensjonene er ikke like på ventil vanntank og toalett. Men kan noen fortelle hva som er grunnen til at KKP ikke er i trafikk?
 
Og til alle andre som måtte finne flere maskiner de savner fra NAX, så er f.eks LN-KKN i Warzawa og tjenestegjør der nede om dagen!
 
Ja, vet godt at NAS har opprettet base i WAW, Men jeg har alikevel tilgang til Disp`en av fly som tjenestegjør der nede. KKN disponeres der nede, men KKP står ikke på Disp`en i det hele tatt!
 
Hvis dere hadde lest alle postene, så hadde dere litt lenger opp kunnet lese følgende fra Rampegutten:

For å avkrefte og begrense eeenda flere spekulasjoner:

LN-KKP er i England, nærmere bestemt hos, hmm, er det ikke ATS selskapet der heter a?

Den er iallefall der borte på C-sjekk, og blir borte i iallefall 14 dager til!
 
ENGM RAMP, er det mye flyttinger av NAS fly ikveld da? Alltid like gøy å høre NP i action der ute på manøvreringsområdet over Tårnradioen.
 
Det er ALLTID mye flyttinger, enten det er for NP eller SGS....SA har sluppet mere unna nå som de ikke har NAX lengre....

Hver eneste kveld er en eneste stor kabal å legge for oss, både mht parkeringer og planlegging av natten og neste morgen generellt sett...

For å sette litt perspektiv på det kan det nevnes at i går sent ettermiddag & kveld hadde SGS Tauesupport ALENE 30 stk. tauinger på kryss og tvers....

Og hva gjelder NP så skal de faktisk ha KJEMPEHONNØR for den jobben de som har ansvar for tauinger gjør! De står på og får fjernet maskiner RASKT og UTEN plunder!


Mange takk NP !

:)
 
Knirkefritt for MEG Bluejuice, er å få det helsikes flyet BORT fra en gate FØR neste flymaskin lander....

Javel, er mulig de for tiden dytter litt på kryss og tvers, men dette skjer ikke BARE HOS NP, heller ei er det noe jeg bryr meg om, men heller kollegaene mine i etasjen over som koordinerer push-backs og tauinger på kryss og tvers.....

Det JEG er opptatt av, som og mine kollegaer på min avdeling, er å få fjernet flymaskiner INNEN gitte tidsfrister....

Hos oss er vi alle skjønt enige om at allerede etter 5 dagers drift, så fungerer dette bedre med NP enn det noen gang gjorde med SA....

Så det så....

Men, jeg håper da de som dytter flyene etterhvert får så godt grep på ustyret sitt at de klarer å sikte inn etter linjene som er malt i bakken!

;)
 
Back
Top