• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rykte: Easyjet og Air Berlin med sammarbeid?

Re: Rykte: Easyjet og Air Berlin med sammarbeid

Uten at jeg vet hvor mye man skal legge i det så ser jeg det spekuleres i tysktalende media at det mulig er snakk om mer enn bare samarbeid og det spekuleres i at den finansielle situasjonen i Air Berlin er veldig krevende

Har Air Berlin ikke været dead man walking i flere år nu????

Skyliner-Aviation.de skriver dette:
Air Berlin before break-up? easyJet to take-over short-haul network and Etihad feeder services, Eurowings the long-haul network_

Så det holder ikke med en rik "onkel" fra Emiratene lenger? Splittelsen som er skissert virker jo ganske fornuftig.

Så det holder ikke med en rik "onkel" fra Emiratene lenger? Splittelsen som er skissert virker jo ganske fornuftig.

Selv ikke rike onkler kan bidra uendelig. Både i forhold til hvor mye de gidder (begynner blir en ganske dyr feed), men de kan også etterhvert møte på legale problemer

Håper dog de klarer seg da jeg liker Air Berlin og synes det var synd de forsvant fra OSL

Last edited:
Det tenkes kanskje hardt og fort på Fornebu i påsken...skulle ikke foprundre meg om Norwegian ser sitt snitt til å satse litt ekstra i det tyske markedet. Tommel opp!

Back