Rykte: Easyjet og Air Berlin med sammarbeid?

Re: Rykte: Easyjet og Air Berlin med sammarbeid

Uten at jeg vet hvor mye man skal legge i det så ser jeg det spekuleres i tysktalende media at det mulig er snakk om mer enn bare samarbeid og det spekuleres i at den finansielle situasjonen i Air Berlin er veldig krevende

Har Air Berlin ikke været dead man walking i flere år nu????

Skyliner-Aviation.de skriver dette:
Air Berlin before break-up? easyJet to take-over short-haul network and Etihad feeder services, Eurowings the long-haul network_

Så det holder ikke med en rik "onkel" fra Emiratene lenger? Splittelsen som er skissert virker jo ganske fornuftig.

Så det holder ikke med en rik "onkel" fra Emiratene lenger? Splittelsen som er skissert virker jo ganske fornuftig.

Selv ikke rike onkler kan bidra uendelig. Både i forhold til hvor mye de gidder (begynner blir en ganske dyr feed), men de kan også etterhvert møte på legale problemer

Håper dog de klarer seg da jeg liker Air Berlin og synes det var synd de forsvant fra OSL

Last edited:
Det tenkes kanskje hardt og fort på Fornebu i påsken...skulle ikke foprundre meg om Norwegian ser sitt snitt til å satse litt ekstra i det tyske markedet. Tommel opp!

Back