Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd)

Re: Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd)

Sorry, men du kan ikke forvente å bli trodd på slikt. Ingen forklaring overhodet og bare tall som du slenger ut i løse luften og tilpasser etterhvert. Godt mulig du har rett, men forventer du å bli trodd og tatt seriøst må du komme med mer.

Re: Rykte: 10 flere 737-800 til Norwegian i våren (splittet fra LN-NIF-statustråd)

Selvfølgelig er det store greier. Man blir informert og vil jo dele dette med dere! I samsvar med kilden selvfølgelig! Blir jo overasket jeg også når jeg hører dette.

Blir jo stilig med 3 stk. -800 i formasjon over dammen på den første NY-turen da:)
Redusert setekapasitet og mellomlandinger:)

Blir jo stilig med 3 stk. -800 i formasjon over dammen på den første NY-turen da:)
Redusert setekapasitet og mellomlandinger:)
Håper du tullet nå....DET BLIR IKKE 737-800 SOM ERSTATTER FOR 787!!!!!

For å si det sånn, jeg tror ingenting før det opplegget der faktisk er igang. Og når selv piloter i DY snakker om at enkelte turer kan flys med -800 så kan man jo begynne å lure iallefall.......

For å si det sånn, jeg tror ingenting før det opplegget der faktisk er igang. Og når selv piloter i DY snakker om at enkelte turer kan flys med -800 så kan man jo begynne å lure iallefall.......

Man kan gå på beina fra Oslo til Trondheim også.

Vel, når Norwegian har solgt biletter for DIREKTEFLY til NYC og BKK med Dreamliner til under 2000kr, blir det svindel å fly 737 med mellomlanding i Reykjavik og Sharjah..

(jeg sier ikke at Norwegian nødvendigvis har gjort noe feil)

Last edited:

Vel, når Norwegian har solgt biletter for DIREKTEFLY til NYC og BKK med Dreamliner til under 2000kr, blir det svindel å fly 737 med mellomlanding i Reykjavik og Sharjah..

Svindel er vel et litt vel sterkt begrep? Om de mellomlander så er det vel fortsatt direkte, men det er kanskje ikke non-stop. Jeg forstår uansett ikke hva dette har med 10 mulig nye 737-maskiner.

Selvfølgelig er det ikke det, spesielt når de tilbyr gratis ombooking eller refusjon til de som ønsker det pga flybyttet.

(jeg sier ikke at Norwegian nødvendigvis har gjort noe feil)

Merkelig påstand på mange områder.

Noen her som ikke skjønner begrepene non-stop og direktefly ja......
Men men, vi får se hva som skjer. Men enda ingen dokumentasjon på det svææært løse ryktet om 10 nye fly da?

Nå ser det ut som om noen her ikke har fått med seg at DY har bekreftet at de vil leie inn widebodies ...

Jeg TROR ikke Icenor..

Du vet at dette ikke stemmer?

Enten har du tilgang til informasjon som ikke en gang pilotene i NAX har eller så tar du rett og slett feil.

Hvor maskinene kommer fra vet jeg ingenting om, men 10 stk. innen 01/04 høres veldig korrekt ut...

Nå ser det ut som om noen her ikke har fått med seg at DY har bekreftet at de vil leie inn widebodies ...

Uttalelsen min var ment i forbindelse med at noen over her spekulerte i at DY ville fly 737 med mellomlanding istedetfor å leie inn widebody..

Innrømmer også at jeg ikke har fått med meg at DY vil betale tilbake refusjon om det skulle bli et annet fly enn Dreamlineren, og da blir det selvsagt feil å kalle det svindel, noe som var et bevisst ordvalg for å lage litt liv ^_^

Dette er en av de herligste trådene jeg har sett her på forumet. Kanskje folk som sitter på "informasjon fra innsiden" burde tenke seg om før de postet, eller kanskje vente noen dager før de postet. Jeg vet ikke....

Fortsatt god helg!

Har du slette innlegg og gått tilbake og redigert de gamle innleggene dine nå Jetset? Det startet med at 10 nye fly innen 1. april bare var tull/rykter og at pilotene i NAS ikke får noe informasjon som ikke blir gjort tilgjengelig for allmenheten.

Og nå er det "det kommer 10 fly... bare ikke over natten".

Så istedet for å innrømme at man tok feil, så prøver man å forandre historien...

Uansett har forstått det slik at enkelte tror det skal ansettes 200 piloter pga. de 10 flyene, men det er nok bare snakk om at det ved det tidspunktet de 10 flyene har kommet, så vil det vært 200 piloter på kontraktsbasene/spanske basene.

Dette er en av de herligste trådene jeg har sett her på forumet. Kanskje folk som sitter på "informasjon fra innsiden" burde tenke seg om før de postet, eller kanskje vente noen dager før de postet. Jeg vet ikke....

Fortsatt god helg!

Enig. Definitivt årets høydepunkt mtp. "informasjon fra innsiden".

Mulig at "kilden" har gode intensjoner. Men det spørs om det var rett tid, rett sted og rett anledning akkurat nå. Blir spennende å følge utviklingen.

God søndag!

Har du slette innlegg og gått tilbake og redigert de gamle innleggene dine nå Jetset? Det startet med at 10 nye fly innen 1. april bare var tull/rykter og at pilotene i NAS ikke får noe informasjon som ikke blir gjort tilgjengelig for allmenheten.

Og nå er det "det kommer 10 fly... bare ikke over natten".

Så istedet for å innrømme at man tok feil, så prøver man å forandre historien...

Uansett har forstått det slik at enkelte tror det skal ansettes 200 piloter pga. de 10 flyene, men det er nok bare snakk om at det ved det tidspunktet de 10 flyene har kommet, så vil det vært 200 piloter på kontraktsbasene/spanske basene.

Nei, ICENOR! Jeg står fortsatt fast ved det jeg har skrevet, men jeg valgte å fjerne en kort linje av min siste post, noe som gjorde innlegget til en repetisjon av hva jeg hadde skrevet over i tidligere poster.

Norwegian får IKKE 10 fly fra hverken Air Berln eller noe annet selskap 1.april!
Pilotene får heller ikke informasjon før noen andre i slike tilfeller.
Fornøyd nå? ;)

Selvfølgelig er det store greier. Man blir informert og vil jo dele dette med dere! I samsvar med kilden selvfølgelig! Blir jo overasket jeg også når jeg hører dette.

Det kom ikke noe mer her, eller? ;)

Back