Rygter fra Billund

Bll spotter

ScanFlyer Gold
Jeg var på feriemesse i Herning i dag. Fra pålidlig kilde fik jeg oplyst flg. DAT arbejder ihærdig på at åbne en rute til Prag fra Billund. Skal de komme Sun Air i Forkøbet? Andrer der har hørt noget?? Zurich og Wien er tæt på at blive annonceret. Barcelona og Madrid er meget usikker. Milano bliver der arbejdet kraftigt på skal komme tilbage, mens der er forhandling om endnu en ny, ikke navngivet rute til de britiske øer.

Det lyder positivt.
DAT til PRG - tror jeg ikke på før den er i luften - muligvis mere interessant med EZ/BA
ZRH/VIE var det QI?
Milano kunne evt kombineres med ZRH/VIE
En destination på de britiske øer: Kunne være EZ/BA der genåbner DUB kunne også være BMI der flytter ABZ fra EBJ (codeshare med SK?)

Spændende - havde egentlig troet de ville have brugt messen til at annoncere sådanne nyheder.

Originally posted by jens
Det lyder positivt.
DAT til PRG - tror jeg ikke på før den er i luften - muligvis mere interessant med EZ/BA
ZRH/VIE var det QI?
Milano kunne evt kombineres med ZRH/VIE
En destination på de britiske øer: Kunne være EZ/BA der genåbner DUB kunne også være BMI der flytter ABZ fra EBJ (codeshare med SK?)

Spændende - havde egentlig troet de ville have brugt messen til at annoncere sådanne nyheder.

Wien det var med QI VIE fik jeg ikke spurgt om, den person jeg talte med, blev hele tiden forstyret, en skam jeg ikke kunne tale med ham i fred, jeg ville ellers gerne have haft nogle flere oplysninger ud af ham. Angående en destination på de britiske øer, har Sun Air luftet tanken om en rute til London City Airport iflg. Jydske Vestkysten. Synes bare det lyder lidt usandsynlig, men hvem ved.
I Øvrigt talte jeg med med Tyrkiet Ekspertens pressechef Lone Yalcinkaya, hun sagde at thailand fortsætter til næste vinter, det var 100% sikkert.

Back