TenFour ScanFlyer Blue 26 Nov 2009 #1 Siden Moss Lufthavn Rygge er i vinden om dagen legger jeg ut noen bilder jeg tok ute på Tarmac i forbindelse med et rep.oppdrag for en uke siden. Morgen flighten London/Stanstedt Det var bra med pax I'm the captain Form. flight Bodø/Tromsø Det var det!
Siden Moss Lufthavn Rygge er i vinden om dagen legger jeg ut noen bilder jeg tok ute på Tarmac i forbindelse med et rep.oppdrag for en uke siden. Morgen flighten London/Stanstedt Det var bra med pax I'm the captain Form. flight Bodø/Tromsø Det var det!
TenFour ScanFlyer Blue 26 Nov 2009 #9 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tror nesten jeg tør prøve meg ved neste anledning som byr seg også.
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tror nesten jeg tør prøve meg ved neste anledning som byr seg også.
L litt-amatør ScanFlyer Gold Medlem 26 Nov 2009 #10 TenFour said: Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tror nesten jeg tør prøve meg ved neste anledning som byr seg også. Click to expand... Gjør det! Dette var virkelig fine bilder å ta en titt på. Morsomt å se bilder fra Rygge.
TenFour said: Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tror nesten jeg tør prøve meg ved neste anledning som byr seg også. Click to expand... Gjør det! Dette var virkelig fine bilder å ta en titt på. Morsomt å se bilder fra Rygge.
1 123asd ScanFlyer Blue 26 Nov 2009 #12 Flotte bilder ! Kom gjerne med flere bilder fra Rygge framover
P Pjokken ScanFlyer Blue 28 Nov 2009 #14 Ha, ha han kapteinen på bilde nummer 4 ligner på han gamlingen i "Alle elsker Raymond!" Fine bilder!