Rygge-logo er klar!

Originally posted by dash-7

Originally posted by Herlov

Da er Rygge-logoen lansert ..

Jeg synes egentlig den ble ganske vellykket. Litt mer "europeisk" enn Avinor og OSL sine logoer. :)

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070516/NYHET/70516010/1002/AKTUELT

bilde

Hva har Rygge logoen å gjøre med Ryanair å gjøre????

D E T T E kanskje?

Hvis Rygge slår an på samme måte som Norwegian gjorde etter at de ble dømt "nedomoghjem" så blir nok ansiktsfargen på de i vestfold artig...

Hehe...
Vi får nå se, men jeg tror nok den eneste fargen man får se er blåfargen i ansiktet på de som holder pusten i påvente av at Rygge skal "ta av"...^_^

Originally posted by KennethGS

Hehe...
Vi får nå se, men jeg tror nok den eneste fargen man får se er blåfargen i ansiktet på de som holder pusten i påvente av at Rygge skal "ta av"...^_^

Du viser en imponerende skråsikkerhet til ikke å være ansatt i planleggingsavdelingen til Ryanair .. :huh: ;) :p

Man behøver da ikke jobbe med planene til Ryanair for å ha en mening om ett og annet?

Det lille jeg vet gjør meg meget sterk i troen....
Selv Ryanair kan ikke bare knipse i fingrene og si "Nå er det base her..."
Ting må forberedes først... ^_^

Originally posted by Herlov
Da er Rygge-logoen lansert ..
Jeg synes egentlig den ble ganske vellykket. Litt mer "europeisk" enn Avinor og OSL sine logoer. :)
Europeisk? Hm. Det første jeg tenkte på var amerikansk. Skriften minner meg om amerikanske reklamer fra 50-tallet og de store neonskiltene foran lugubre moteller. Jeg synes den er håpløst anakronistisk. Jeg gir to terningkast.

Back