Rygge-ekspressen er etablert.

Originally posted by gustavf

Originally posted by Fokker 50
Er det buss som kjører fra Carl Berner og til Gardermoen? NBE? Hvilket selskap? Noen som har link til nettside med rutetider i såfall?

Flybussekspressen rute F1

Den stopper på holdeplassene Rosenhoff og Sars gate.
Var vel teknisk sett Rosenhoff jeg tok bussen i fra forrige uke :)
Edit: og NBE står forsåvidt for Norway Bussekspress

Originally posted by ENTO

For oss fra vestsiden som kommer til Moss med ferje fra Horten, hva er muligheten der for å komme oss ut til Rygge ?

:angry:

Det går busser fra moss togstasjon samt busser til fredrikstad, sarpsborg osv stopper også på Rygge!

Originally posted by gustavf

Originally posted by Fokker 50
Er det buss som kjører fra Carl Berner og til Gardermoen? NBE? Hvilket selskap? Noen som har link til nettside med rutetider i såfall?

Flybussekspressen rute F1

Den stopper på holdeplassene Rosenhoff og Sars gate.

Og den har gått der i 9 år allerede, så det er ingen nyhet akkurat.
Av konsesjonsbetingelsene går det fram at den ikke får lov til å stoppe på Carl Berners plass (etter innsigelser fra Sporveien). Vanligvis er det likevel greit å få gå av på Carl Berner på vei fra OSL - de fleste sjåførene tillater dette, særlig hvis alternativet er å slippe rundturen om Sars gate.

Fikk opplyst fra Flybussekspressen at man måtte se etter skiltet deres på busstoppene. Kun der de stopper.

Originally posted by LN-KOG

Originally posted by FlightDeck

Og ellers er det irriterende at de ikke engang kan skrive Ryggekspressen riktig! Masse skrivefeil på nettsidene.

Glasshus?:old

hehe... Tatt på fersken der, ja. Men jeg tror dere tok poenget mitt uansett.

Originally posted by RH

For en som bor ved Mortensrud er det billigere å ta buss til Rygge enn å ta buss til Osl. Tidsforskjellen er ca 10 minutter i favør Osl. Men den tiden tror jeg man tar igjen på flyplassen.

Dette var bra for oss.
Og for en som bor i Oslo nord, og har planer om å flytte til nedre Romerike, vil Rygge aldri være aktuell.^_^

Back