Jeg syntes det var et bra show. Var ikke der under hele og holdt meg litt i bakrunnen siden jeg hadde med snuppa som syntes at enkelte lyder (f-16 var litt vel høye) Men jeg koset meg og det gjore hun også. Fikk nok ikke sett alt jeg ville, men det går nok greit...
Men jeg må si at parkering oppleget var skuffende. Når jeg kom ca 1230 var det ingen køer inn og ingen parkeringsvakter var å se i det hele tatt. Så det var bare å slenge bilen inn på et jorde og parkere nøyaktig slik som jeg ønsket. Resultatet var en del interesante parkeringer... kunne observere en hel rekke med biler som nærmest var låst inne av andre...
Når jeg dro litt over 1600 så var det en stillestående kø ut av området. Grunnen var en del biler var parkert langs veien og dermed hindret trafikken og det ble i praksis en enveis vei. Når jeg dro var det ganske mange som sto i kø for å komme inn på området men pga av "hobbyparkeringer" så kom de ingen vei.
Så den som hadde ansvaret for parkerings logistikken burde vel ta seg et lite kurs tror jeg.....
S