Originally posted by valen
Tror dere det kan ventes et overaskelses nr på showet på Rygge i helgen?
Saab Tunnan er kansellert grunnet motor problemer. Men hva kommer istede?
A380 kansje? ^_^
To A380'er kommer for å fly i formasjon over Moss og Sarpsborg .. Visstnok for å vise seg fram for potensielle industrikunder .. Det var mulig de skulle prøve seg på en loop også.![]()
Originally posted by Herlov
Originally posted by valen
Tror dere det kan ventes et overaskelses nr på showet på Rygge i helgen?
Saab Tunnan er kansellert grunnet motor problemer. Men hva kommer istede?
A380 kansje? ^_^
To A380'er kommer for å fly i formasjon over Moss og Sarpsborg .. Visstnok for å vise seg fram for potensielle industrikunder .. Det var mulig de skulle prøve seg på en loop også.![]()
Originally posted by gustavf
I følge min far så har visst E6 blitt brukt som parkeringsplass for flyshow på Rygge før. Det kan vel passe med at det var i 1975, tenker jeg.
Originally posted by The Ticketor
Forresten, er det noen som vet hvorfra denne bussen går?
Originally posted by Someone
Originally posted by gustavf
I følge min far så har visst E6 blitt brukt som parkeringsplass for flyshow på Rygge før. Det kan vel passe med at det var i 1975, tenker jeg.
E6 er nå 4-felts motorvei med 100sone......tviler på den skal brukes som parkeringsplass.
Originally posted by ph-ndr
Men over to langt viktigere ting:
http://www.aftenposten.no/nyheter/miljo/article1956047.ece
Kansje det er på tide regjeringen lager en forsvaret lager en CO2-meny for forvaret:
- Oppvarming og takeoff med etterbrenner for avskjæring av Tu-95: 2t CO2
- Treningsøkt fra Ørlandet til Hjerkinnn og tilbake, inklusive levering av inntil tre klasbomber: 3,3t CO2
- Krig i Afghanistan, klippekort på inntil 50t/uke, kjøpes pr F-16. Tokt på over tre fly kan bruk frikort for kollektiv-felt til/fra angrepsområde.
etc.
Inntil denne regjeringen tar en liten prat med shipping-foklet globalt så synes jeg dette stadige tilbakevennende cart blanche for å plugge miljø-prat over alt er på grensen til oppbrukt snart.
-A
Originally posted by Gulboble
Det må være mulig å ha to tanker (eller flere) i hodet samtidig ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.