• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Rygge Airshow 2009 *Preview*

Jag tar och lägger ut lite "live" bilder från förmiddagen för er som inte är här.

CSC_0858.jpg

CSC_0861.jpg

DSC_0775.jpg

DSC_0787.jpg

Lite soft men allt något..

F-16 er jo ein klassiker... Kan jo ikke klage på bilder av den!!:cool:

Neida...., vet ikke om jeg vil kalle det klaging akkurat, men det kunne vært supert om dem av forumistene som er der hadde klart å formidle litt andre ting også, gjerne litt fra static og slikt.
Vi som ikke kommer oss til Rygge, skulle gjerne også hatt litt "Rygge-stemning".
Det var bare det...^_^

Bilder av de statiske kommer - det kan jeg love deg!, men da i en egen tråd om selve flyshowet ;)

Flotte bilder fra alle, men jeg må si at motlysbildene til AggTouchdown var veeeldig bra og ganske anderledes. To tomler i været!

K

Folkens fotografer - dette er bare knallbra levert! Flott at dere tar dere tid til å dele opplevelsen med oss som ikke er på plassen. Go, go, go! :D

Jo, men husk at tråden i utgangspunktet heter preview, det startet som teasers med bilder fra ankomst og trening fra fredagen.

Nå er det på tide med tråder med bilder fra selve showet!

Back