G Glenn ScanFlyer Gold 24 Nov 2013 #1 Enter Air kommer en tur til RYG på torsdag 28/11. Charter til WRO, usikker på hvem som har charteret den. 28.11.2013 15:00 Wroclaw ENT616 Enter Air
Enter Air kommer en tur til RYG på torsdag 28/11. Charter til WRO, usikker på hvem som har charteret den. 28.11.2013 15:00 Wroclaw ENT616 Enter Air
G Glenn ScanFlyer Gold 26 Nov 2013 #3 Hvilken maskin er det? Er den synlig fra terminalbygget? Skal den stå på RYG til torsdag?
G Glider ScanFlyer Blue 26 Nov 2013 #4 Vet ikke detaljene. Kan sjekke det i morgen. Står foran Ryanair-hangaren.
RWY 24 Legal Eagle 27 Nov 2013 #6 Glenn said: Hvilken maskin er det? Er den synlig fra terminalbygget? Click to expand... Jeg så den fra E6 i går, helt til høyre for Ryanairflyene.
Glenn said: Hvilken maskin er det? Er den synlig fra terminalbygget? Click to expand... Jeg så den fra E6 i går, helt til høyre for Ryanairflyene.
G Glenn ScanFlyer Gold 27 Nov 2013 #7 Glider said: SP-ENI. Skal visst tilbake til Polen torsdag ettermiddag. Click to expand... Takk for reg'en! Det ante meg at den skulle overnatte. Vet du hvem som har charteret den? Må gjerne dele bilde også. RWY 24 said: Jeg så den fra E6 i går, helt til høyre for Ryanairflyene. Click to expand... Okei, skal ta en tur etterpå - kanskje jeg ser'n da.
Glider said: SP-ENI. Skal visst tilbake til Polen torsdag ettermiddag. Click to expand... Takk for reg'en! Det ante meg at den skulle overnatte. Vet du hvem som har charteret den? Må gjerne dele bilde også. RWY 24 said: Jeg så den fra E6 i går, helt til høyre for Ryanairflyene. Click to expand... Okei, skal ta en tur etterpå - kanskje jeg ser'n da.