• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair

Det er synd at BA taper, men vi får trøste oss med at de kun taper til London og ikke videre med deres svært gode produkt ut i verden!

Jeg tror nok det lekker ganske mye Biz-pax til både AMS og FRA. Og det er klart at SAS sin City-rute har tatt en jafs også av BA-volumet.

Ellers helt enig, BA har et meget bra produkt!
 
Jeg skjønner fortsatt ikke helt dette... et søk på BA i januar OSL-LHR gir nesten kosekvent fire avganger daglig OSL-LHR og bare tre LHR-OSL. Litt snodig, synes jeg.

Ellers er det vel ikke offisielt som det blir antydet i denne tråden at BA kommer til å ta bort gratsi mat og drikke på økonomi?
 
Rent generelt, så er det sånn at flyselskapene kan velge å ha forskjellige availability dersom man har en connecting flight videre. Det betyr at en flight fra AAA til BBB kan se ut som om den er full, men om man ser på AAA til CCC via BBB, så kan det plutselig være plass på AAA-BBB.

Kan man da booke begge flightene, så kansellere den man ikke ville ha før man utsteder en billett? Nope, det kan man ikke - det vill vært for enkelt. Systemet benytter seg da av noe som kalles for "Married Segments", og kansellerer man ett så man må også kansellere det andre - ellers vil systemet ikke gjennomføre kanselleringen.
 
Back
Top