Ryanair vurderer sin norske virksomhet

Dette er den beste trusselen jeg har lest...måtte den oppfylles! Og Ryanair vil jo i så fall forlate Norge etter eget ønske - så da kan man ikke beskylde SAS, Norwegian eller noen andre store og slemme selskaper... Det er et fritt marked og man kan når som helst trekke seg ut - ingen skam å snu...

Dette er den beste trusselen jeg har lest...måtte den oppfylles! Og Ryanair vil jo i så fall forlate Norge etter eget ønske - så da kan man ikke beskylde SAS, Norwegian eller noen andre store og slemme selskaper... Det er et fritt marked og man kan når som helst trekke seg ut - ingen skam å snu...

hehe sant nok. Men det irriterer meg at de er så frekke at de forsøker å snu dette på denne måten i pressen.

Ahhh.... Ryanair poker igjen.. Vel, din irske banditt, tror ikke forbrukerraadet biter paa bloeffen din.. Og naar du kaster korta etter du TAPER i retten, har du bare en toer, sekser, aatter, tier og en knekt, alle i forskjellige farger...

Vi blir nok ikke kvitt jaevelskapet ditt, nei

Så Ryanair mener altså at norsk lovverk når det gjelder forbrukerrettigheter for flypassasjerer skal bestemmes utifra hva som er best for Ryanair?
Ufattelig arrogant. Hva er det som gjør at de mener de bør unntaes fra det regelverket alla andre må forholde seg til?

Nei jeg skal ikke akkurat legge meg ned å grine om de møter litt motgang.

Hørte forresten at CK hadde søkt jobben som pressetalsmann i Ryanair Norden:p

Det poenget er det nok ikke så mange som forsåker å bestride. At man må se langt etter disse fasilitetene synes jeg ikke gjør noen ting. Det er jo det som gjenspeiler kvaliteten i prisen man betaler for reisen. Fair nok.

Det som kritiseres er det andre rundt deres virksomhet som flyselskap. De må ta ansvar, noe de er europamestere i ikke å gjøre pr i dag.
Jeg tror det er her motforestillingene mot Ryanair ligge og ikke i produktet du får levert ved terminalfasiliteter og fasiliteter ombord.

Er enig med deg i dette. Flyr Ryanair fordi de flyr fra TRF og fordi det er billig. Ellers minner jo foretningsetikken deres om "Moderne sjørøveri".
Skal heller ikke se bort ifra at Ryanair sine ruter fra Norge har ført til at SAS har senket prisene.

Back