RyanAir-vertinner avkledd

Så passende at de poserer med fallossymbolet (ifølge noens tolkning) The Gherkin i bakgrunnen.....:D Utsikten fra toppen av det bygget er forresten helt fabelaktig.

Call me shallow, men jeg hadde kjøpt den jeg;)

Det er vel ikke shallow - du støtter jo en god sak (og det er vel for å støtte Angels Quest som hjelper barn med spesielle behov du kjøper kalenderen)....:D

Det er kanskje en fordel at mange av RyanAirs vertinner ikke er fra UK eller Irland, men Øst-Europa, sånn rent utseendemessig...:cool: Helt klart - hadde kjøpt den selv, den hadde passet fint her på kontoret, kanskje ved siden av plansjen over Stortinget 2005-2009.

Det er kanskje en fordel at mange av RyanAirs vertinner ikke er fra UK eller Irland, men Øst-Europa, sånn rent utseendemessig...:cool: Helt klart - hadde kjøpt den selv, den hadde passet fint her på kontoret, kanskje ved siden av plansjen over Stortinget 2005-2009.

Jeg har jobbet i Galway og kan si at det er defintivt lite "britisk" preg på utvalget. Det finnes mye pen natur i Irland. ;)

-A

Det er nesten verdt å ta en tur med dem bare for å få fatt på den kalenderen :D

(1kr + avgifter) x 2 pluss £5 for kalenderen pluss hotell hvis det ikke blir retur samme dag.

Fristende fristende

Når og hvor studerte du i Skottland?

-A

2003-2006 ved Heriot-Watt sin campus i Galashiels som ligger 30miles sør for Edinburgh

Men det skal sies at det eksisterer noen søte britiske jenter, men man må lete litt lenger enn det man er vant med fra Skandinavia^_^

2003-2006 ved Heriot-Watt sin campus i Galashiels som ligger 30miles sør for Edinburgh

Men det skal sies at det eksisterer noen søte britiske jenter, men man må lete litt lenger enn det man er vant med fra Skandinavia^_^

Studerte nesten der selv i 96-99. :p

Men ja, det finnes en del fine jenter i Skottland, men det er lengre mellom de, og som en taxi-sjåfør selv sa der borte, det er en god grunn for det: Vikingene kom jo med jevne mellomrom og raidet landet, og de var vel lur nok til å ikke ta de stygge med seg. :p

-A

Studerte nesten der selv i 96-99. :p

Studerade nästan där? Hmmm... Ungefär som att vara nästan gravid va?! ;)

Men ja, det finnes en del fine jenter i Skottland, men det er lengre mellom de, og som en taxi-sjåfør selv sa der borte, det er en god grunn for det: Vikingene kom jo med jevne mellomrom og raidet landet, og de var vel lur nok til å ikke ta de stygge med seg. :p

Det är intressant med folk som studerar i Storbritanien. Här är utvecklingen:
* Första året åker de ofta hem till Skandinavien och klagar över att tjejerna i UK är allt annat än vackra. Stående skämtet är vad man kallar en snygg tjej i London - turist.
* Andra året så klagas det inte längre lika mycket men det är en lättnads suck när de kommer hem till Skandinavien och äntligen får se lite "snygga" tjejer.
* Tredje året hittar de plötsligen mängder med snygga tjejer där borta! Många hittar till och med flickvän och allt är frid och fröjd!

Underligt hur standarden kan sänkas om man är där länge nog! Eller dricker nog öl! :D

nestemann som er ute og flyr med Ryanair får være sitt ansvar bevisst og kjøpe noen ekstra (det er til veldedighet, vettu) og videreselge på forumet (jeg ønsker meg en til jul). Kule bilder både av cockpit og winglets der....

Back