Hei, jeg har muligens klart å komme til skade for å skrive ett siffer feil på et passnummer ved internettinnsjekking på Ryanair. Noen som vet om man kan finne ut av dette på nett, og hva eventuelt konsekvensen er?
På Torp godtar vi en liten skrivefeil.
Skal du til UK, så bør nok feilen rettes.
Jeg vet ikke hvordan det gjøres men si fra hvis du trenger hjelp så kan jeg sikkert finne ut noe for deg.
Ut fra Torp til Schengen land: no problem.
Det høres riktig ut. Med SK hjem fra LHR i går var det flere feil, dvs uoverensstemmelser, mellom navnet i passet og i bookingen. Passet ble scannet av meg i en self service-automat og var helt uproblematisk.
Det høres riktig ut. Med SK hjem fra LHR i går var det flere feil, dvs uoverensstemmelser, mellom navnet i passet og i bookingen. Passet ble scannet av meg i en self service-automat og var helt uproblematisk.
Heh? Skulle det være problematisk å scanne passet? Eller mener du for myndighetene? Navnet i bookingen blir ikke sendt, det er navnet i passet som blir det. Så i teorien så kunne navnet vært Donald Duck i reservasjonen, men API blir sendt med det riktige navnet som er scannet fra passet.