Originally posted by EB
...men Ryanair tar sikkert godt vare på de som venter på flyturen til Hahn!!!!
Normalt sett blir det da satt opp buss fra Sola til Torp. (god tur)Originally posted by Farmer
Originally posted by EB
Ja, HVA gjør egentlig Ryanair med de pax som:
1. Skulle til Torp ?
2. Skuøøe reise fra Torp til Hahn ?
Originally posted by Farmer
Originally posted by EB
1. Skulle til Torp ?
Originally posted by KennethGS
Originally posted by Farmer
Originally posted by EB
1. Skulle til Torp ?
1. Buss skulle jeg tippe...
2. Ombooking til samme flight, andre dager...
Forøvrig var dette aktuell METAR:
ENTO 180720Z 01006KT 0250 R18/0700N FZFG VV001 M01/M01 Q1010
De gjorde ett forsøk og satte kurs for Sola...
Det har vel alt med handlingagent å gjøre om bussene er klare, ikke om flyselskapet har bra service eller ikke. FR har vel fortsatt SGS som handlingagent på OSL mens KL bruker Serviceair.Originally posted by henning
jeg var med på kansellering av både Ryanair og KLM i februar i fjord når vi skulle ha landet på Torp. Begge gangene landet vi på Gardermoen. Når vi kom med KLM tok det de hele 2 timer før det var en buss på plass for å ta oss med tilbake til Torp. Med Ryanair stod bussene å ventet på oss på utsiden av Gardermoen så fort vi hadde fått bagasjen.
Så på oss virket servicen bedre hos Ryanair enn hos KLM.
Fløy også med Wizzair her om dagen til Katowice fra Torp - da ble Bergamo flyet instillt pga tåke på Torp. Heldigvis hadde denne lettet da vi Wizzair kom så flyet kunne lande. Passasjerene til Ryanair ble imidlertid tilbudt å bli booket om via London til Bergamo uten kostnad - så det virker som Ryanair har skjerpet seg litt i det siste.
Hva med Kristiansand?....burde jo være nærmere, men været er kanskje ofte litt for likt Torp...Originally posted by Superhai
Det er normalt ikke SGS som bestiller buss for FR, jeg vet ikke om det er noe WF gjør fra TRF eller FR har noen de har avtale med. FR til TRF har OSL som første ALTN og SVG hvis ikke OSL er aktuell.
Originally posted by Hurum
Hva med Kristiansand?....burde jo være nærmere, men været er kanskje ofte litt for likt Torp...
Originally posted by Superhai
Originally posted by Hurum
Hva med Kristiansand?....burde jo være nærmere, men været er kanskje ofte litt for likt Torp...
Det har vel noe med stor og tung 738 og rullebanen ikke er like velegnet. Men annet enn det vet jeg ikke årsaken.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.