• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair til OSL

Så det endres når sommerprogrammet starter?
Usikkert. De reduserer ganske kraftig sammenlignet med i fjor sommer på OSL pga Max-en. De mangler jo fly og prioriterer mer lukrative ruter til Middelhavet fra STN i sommer. Kommer til å variere fra 1 til 2 daglige til STN i sommer mot 3 i fjor.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Usikkert. De reduserer ganske kraftig sammenlignet med i fjor sommer på OSL pga Max-en. De mangler jo fly og prioriterer mer lukrative ruter til Middelhavet fra STN i sommer. Kommer til å variere fra 1 til 2 daglige til STN i sommer mot 3 i fjor.

Ligger (for det meste) tre daglige inne i mai, men det ser ut som de kutter en fra juni.

Da ser det vel ut som med andre ord at de tre «gamle» vant kampen om OSL-LON. Med tanke på at wizz legger ned og Ryanair reduserer (må si jeg faktisk tviler på om Ryanair kommer til å øke igjen når Max kommer i lufta).

Da ser det vel ut som med andre ord at de tre «gamle» vant kampen om OSL-LON. Med tanke på at wizz legger ned og Ryanair reduserer (må si jeg faktisk tviler på om Ryanair kommer til å øke igjen når Max kommer i lufta).

Nå er vel ikke London det hotteste i sommerferien. Men fortsatt to i september.

Større reduksjon kommende vinter:

STN: 3x ukentlig
VNO: 3x ukentlig
KTW: 2x ukentlig

Dog virker det som de skrur litt opp på frekvensene mot slutten av vinteren

Back