Ryanair skal teste interlining

Ryanair is poised to become the first major low-cost carrier(LCC) to offer its passengers the benefits of interlining.

Dette kommer ikke Kjos til å like :colgate:
 
Last edited:
Dette kommer ikke Kjos til å like :colgate:

Det er flere enn Kjos som ikke liker det og som potensielt har større grunn til å frykte dette dersom det blir en suksess. Og dette er for øvrig ikke noe DY aldri har vurdert heller.
 
Det er flere enn Kjos som ikke liker det og som potensielt har større grunn til å frykte dette dersom det blir en suksess. Og dette er for øvrig ikke noe DY aldri har vurdert heller.

DY gjoer da dette den dag i dag og har gjort det leeenge, det dreier seg jo om FR til FR via Stansted eller Barcelona. DY tilbyr vel DY til DY (mot gebyr ?) paa de aller fleste DY Hub(tm).

Full Interline tilbyr f.eks. Condor med SK eller LH til FRA videre med Condor til SEA (bare et eksempel :p) og videre med AS eller QX - allt til LCC priser (ogsaa enveis priser).

Saa det er vel FR som har sovet i timen og naa blir forbikjoert av DY og vennene deres
 
DY gjoer da dette den dag i dag og har gjort det leeenge, det dreier seg jo om FR til FR via Stansted eller Barcelona. DY tilbyr vel DY til DY (mot gebyr ?) paa de aller fleste DY Hub(tm).

Full Interline tilbyr f.eks. Condor med SK eller LH til FRA videre med Condor til SEA (bare et eksempel :p) og videre med AS eller QX - allt til LCC priser (ogsaa enveis priser).

Saa det er vel FR som har sovet i timen og naa blir forbikjoert av DY og vennene deres

Ja det har du selvfølgelig rett i ja. Mulig dette kan være første steg på full interlining.
 
Som det er beskrevet er dette kun 'vanlig' inline transfer, og det driver til og med Spirit med. Men det står også at de forhandler med Lingus, så det er nok artikkelforfatteren som ikke helt forstår forskjellen mellom transfer og interlining.

Interessante dager ...
 
Dette er vel heller et resultat av at Ryanair ikke liker den suksessen Norwegian har blitt.
 
Ryanair is poised to become the first major low-cost carrier(LCC) to offer its passengers the benefits of interlining.
Dette kommer ikke Kjos til å like :colgate:


Tja, Norwegian holder jo faktisk på og "prøve" ut dette gjennom at de deltar i Gatwick Connect ordningen som er en slags interline organisert av flyplassen, men som fra et kundeperspektiv er ganske likt vanlig interlining

Ellers som sagt så kommer det jo frem i artikkelen at dette er bare snakk om inline transfer, noe Norwegian har drevet på i årevis. Har selv prøvd det med dem via CPH, og var akkurat som man skulle gjort det med SAS
 
Back
Top