Re: Ryanair-passasjer klaget på maten, ble hentet av politiet
Når en vare som er kjøpt ikke tilsvarer forventningene eller reklamen, er det lov å returnere den. Å tilskrive Ryanairs kundeavdeling i ettertid skjønner de fleste er fåfengt. Hadde dette vært på SAS eller Norwegian er sjangsen stor for at kabinpersonellet hadde beklaget, latt mannen bytte, og skrevet en rapport der produktet legges ved slik at det kan sjekkes om det kan ha vært noe galt med det. Men i Ryanair får kanskje kabinpersonalet sparken, eller må dekke "tapet" av egen ikke-så-tykk lommebok, om det er manko på en returnert sandwich?
Når en vare som er kjøpt ikke tilsvarer forventningene eller reklamen, er det lov å returnere den. Å tilskrive Ryanairs kundeavdeling i ettertid skjønner de fleste er fåfengt. Hadde dette vært på SAS eller Norwegian er sjangsen stor for at kabinpersonellet hadde beklaget, latt mannen bytte, og skrevet en rapport der produktet legges ved slik at det kan sjekkes om det kan ha vært noe galt med det. Men i Ryanair får kanskje kabinpersonalet sparken, eller må dekke "tapet" av egen ikke-så-tykk lommebok, om det er manko på en returnert sandwich?