Finn turistene fra Bayern i Oslo i morgen tirsdag!
To medarbeidere fra Ryanair vil i morgen tirsdag 6.september mellom kl 13-16 gå kledd i tradisjonelle Bayerske folkedrakter og vil spasere i området mellom Sentralstasjonen- Karl Johan - Aker Brygge. De 20 første som går bort til disse glade menneskene og sier kodeordet "Low Fares" vil få en gratis billettvoucher* som gjelder fra Oslo Rygge til enten Berlin, Frankfurt Hahn eller Memmingen (München vest). *eks skatter og avgifter. Bli med på leken - og opplev Tyskland!
Eks. skatter og avgifter, så det blir langt fra gratis.Ikke noe som er bedre enn gratis ;-)
Eks. skatter og avgifter, så det blir langt fra gratis.
Tillykke. Du har vundet en tur til Memmingen. Men du skal dog selv betale for det![]()
Ryanair selger jo svært ofte billetter uten skatter og avgifter og med en billettprs fra 1 til 100 kr., så dette blir jo dyrere enn de billettene jeg selv finner inne på ryanair.com.
Ryanair selger jo svært ofte billetter uten skatter og avgifter og med en billettprs fra 1 til 100 kr., så dette blir jo dyrere enn de billettene jeg selv finner inne på ryanair.com.
Døh, det er KLIN umulig å bestille en bilett hos FR som koster det samme som prisen de annonserer med.
Hvis du tar en tur til Berlin 26 sept med hjemreise 29 er det ingen skatter og avgifter (Billettpris 98.- tur retur). Men de skal ha kr 120 tur retur for at du skriver ut billetten selv.
Blir kr 202.- tur retur og det er vel billig![]()
Det blir raskt dyrere med gratisbilett hos Ryanair.Jeg er definitivt ikke FR-fan, men jeg synes også dette var kult. Og å prestere å klage på en billett med 0 i fare for at det er for dyrt - hallo!?!?!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.