• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair nå også til Madrid fra Torp

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Ryanair nå også til Madrid fra Torp

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/10/10/479338.html

Spania- satsingen fra Torp øker, nå kommer altså FR med fire ukentlige avganger til samme flyplass som både DY og SK flyr til fra OSL. Spennende må jeg si. Spørs om det ikke blir overkapasitet i markedet til MAD nå, all den tid det tross alt er et begrenset marked til den spanske hovedstad. Men det er jo bra denne gang at de virkelig flyr til Madrid og hovedflyplassen.

Men tror FR har noe å hente på Spania fra Norge, men for meg er det ubegripelig at de ikke begynner å fly til Malaga og/eller Alicante evt. Murcia.

Re: Ryanair nå også til Madrid fra Torp

Originally posted by litt-amatør

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/10/10/479338.html

Spania- satsingen fra Torp øker, nå kommer altså FR med fire ukentlige avganger til samme flyplass som både DY og SK flyr til fra OSL. Spennende må jeg si. Spørs om det ikke blir overkapasitet i markedet til MAD nå, all den tid det tross alt er et begrenset marked til den spanske hovedstad. Men det er jo bra denne gang at de virkelig flyr til Madrid og hovedflyplassen.

Men tror FR har noe å hente på Spania fra Norge, men for meg er det ubegripelig at de ikke begynner å fly til Malaga og/eller Alicante evt. Murcia.

Murcia ? Da stopper mit beskedne norsk kundskab :exclamati :lol:

Originally posted by Jan

Murcia ? Da stopper mit beskedne norsk kundskab :exclamati :lol:

Det er visstnok navnet på en spansk by :o

Men Ryanair flyr fra 'Oslo' og ikke Oslo.:wink

Originally posted by LN-KOG

Men Ryanair flyr fra 'Oslo' og ikke Oslo.:wink

Det gjør SK og DY også! ;)

En lærer hver dag :old , troed faktisk det var en "norsk" fortolkning :wink

Hvor mange ruter er det egentlig market for utifra "Oslo" sør?

Er vel begrenset hvor mange storgriser man kan greie å fylle ut fra TRF?

Noe sier meg at innen ett år er minst 2 av de nye rutene lagt ned

Torp har vel 11 direkte Ryanair ruter nå etter at de nye rutene er annonsert. Det betyr at Torp er en av de flyplassene med flest ruter, MEN som ikke er base.

Bra!!! Madrid anbefales på det sterkeste - men ville nok selv ha valgt DY, SK eller noe annet etablert før FR!

Originally posted by vadheim

Torp har vel 11 direkte Ryanair ruter nå etter at de nye rutene er annonsert. Det betyr at Torp er en av de flyplassene med flest ruter, MEN som ikke er base.

Jeg går ut fra at du mener for Ryanair for ellers bommer du stygt...

Originally posted by EB

Bra!!! Madrid anbefales på det sterkeste - men ville nok selv ha valgt DY, SK eller noe annet etablert før FR!

EB: Ryanair er etablert og veldig godt etablert - om ikke helt i din klasse :cool:

Originally posted by vadheim

Torp har vel 11 direkte Ryanair ruter nå etter at de nye rutene er annonsert.

Er vel ikke helt enig i matematikken din...

1. Stansted
2. Hahn
3. Prestwick
4. Bergamo
5. Liverpool
6. Newcastle
7. Pisa
8. Marseille (9 Nov)
9. Madrid (22 Nov)
10. Dublin (19 Des)
11. Barcelona (25 Mars)
12. Bremen (1 April)

Til sammenligning så har Skavsta 13 ruter, Bremen 9 ruter, Madrid 14 ruter, Cork 4 ruter, Luton 14 ruter, Marseille 14 ruter, og de er alle baser...

Ryanair vil aldri innrømme at de er blandt de etablerte...

Back