Ryanair med sterke tall.

He, he så stille på forumer, hver gang de viser sterke resultater, men hvis .....:lol::colgate:

Nei, man tjener ikke penger på å selge pølser i lufta..... Tror Ryanair hadde vært tjent med å innføre en 5 - 15 forskjellige flytyper, og selfølgelig mer service i lufta! Spesielt kaffe, da det er det høyeste service nivået man har:P

Blir artig nå å se kampen mellom Ryanair og Norwegian!

Nei, man tjener ikke penger på å selge pølser i lufta..... Tror Ryanair hadde vært tjent med å innføre en 5 - 15 forskjellige flytyper, og selfølgelig mer service i lufta! Spesielt kaffe, da det er det høyeste service nivået man har:P

Nå har jeg hatt den "gleden" å bruke både DY og FR, har enda ikke funnet noe forskjell i service nivået hos de egentlig. Uansett hvem av de to du bruker er du nødt å kjøpe deg drinken eller kaffen din selv.

Nå har jeg hatt den "gleden" å bruke både DY og FR, har enda ikke funnet noe forskjell i service nivået hos de egentlig. Uansett hvem av de to du bruker er du nødt å kjøpe deg drinken eller kaffen din selv.

Synes personlig DY og SK ligger på samme nivå, med FR hakket under.

Det blir nok bedre når de skal igang med Nok en ny strategi ;)

Må man kommentere et Irsk selskap ?
Og hvor kom SAS og DY inn i tråden ?

Kvifor quotes. Jeg på dette?
Har verken nevnt SAS, Norwegian eller sagt man må kommentere Ryanairs overskudd.

Deres nyeste strategi om å sette 80 fly på bakken ser ikke ut til å ha vært helt gal.

Jeg synes sørvisen til Aerolíneas Argentinas er hakket bedre enn den til Ryanair...

Jeg var forbauset over aa se hvor mange Ryanair- fly som landet i Las Palmas paa en liten halvtime forrige onsdag. Trodde de nettopp hadde startet paa Kanarioyene. Det var ogsa litt overraskende at mens DK, AB og DY stod ved bussgater (og flyplassen hadde problemer med a skaffe nok busser paa dette tidspunktet) parkerte alle FRs fly ved gate. Hva dette hadde med traden aa gjore? Sannsynligvis lite, annet enn ting sjelden er svart-hvitt.

Back