Under a potential deal to provide transfer connections for long-haul flights, Ryanair had put a proposal to Aer Lingus a month ago but had yet to receive a response, Mr O’Leary said. Any such “interlining” agreements with other airlines would be “on our terms or not at all”, he added.
Net income in the six months to September 30 rose 37 per cent to €1.09bn, up from €795m a year ago. This saw revenue rise 14 per cent from €3.54bn to €4.04bn for the first half of the year. Average fares rose 2 per cent to €56, while unit costs fell 6 per cent.
Som en liten tilleggskommentar for de spesielt interesserte;
Ryanair slapp nylig en 7årig obligasjon, USIKRET!, for 1.85% Det er smått utrolig. Statoil sin 22-åring er vel på 3%?
Kan du oversette dette til forståelig norsk?? :-D
Eller, forklare hva det betyr?
At det regnes så sikkert og låne penger til Ryanair at de knapt nok trener betale renter
Ryanair sin kredittrating er forresten BBB+
Ikke imponerende høyt.
Men man får vel trekk for mange sent betalte regninger![]()
For et flyselskap er det ekstremt høyt, og selv Statoil mener jeg er det samme.
DNB er vel et av få norske selskap som har A rating?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.