Ryanair med First Class?

Det å forstå fremmede språk er ikke alltid så enkelt ;)
Fra originalen (telegraph.co.uk) som omhandler Ryanair:

"Measures taken by other carriers include the removal of magazine racks and rubbish bins and the replacement of glassware in first-class cabins with plastic cups."

Ryanair sin første klasse hadde nokk hatt følgende luksus : :D :P

-Stoler kan lenes bakover
-2cm ekstra benplass
- Intil to gratis toalettbesøk (om de infører toalettavgift)

Ryanair sin første klasse hadde nokk hatt følgende luksus : :D :P

-Stoler kan lenes bakover
-2cm ekstra benplass
- Intil to gratis toalettbesøk (om de infører toalettavgift)

Ja helt sikkert. Idioten MOL skjønner jo ingen verdens ting.
Som han sier: noen er villige til å betale det det koster. Han skjønner sikkert ikke at de forventer mer da.
Han skjønner seg ikke på business den mannen.

O'Leary er konge - skulle likt å se den tyske tolken si "blow job" ;-))
Tyskere er jo ofte kjent for å være ganske tørre så dette var midt i blinken :-))

Ja helt sikkert. Idioten MOL skjønner jo ingen verdens ting.
Som han sier: noen er villige til å betale det det koster. Han skjønner sikkert ikke at de forventer mer da.
Han skjønner seg ikke på business den mannen.
Man kan si og mene mye om MOL, men at han skulle være idiot eller ikke skjønne seg på business er det mange tall som motbeviser. Han har både evne og mot til å innovere bransjen og når han i tillegg aktivt bruker media til gratis publisitet er det selvsagt mange i bransjen som misliker vedkommende. Utsagn som at piloter er "glorified taxi drivers" gjør ham sikker ikke mere populære blandt enkelte her inne.

Ellers som med utfordrere som da butikkjeden Lidl prøvde seg i Norge har man samme fenomen med at de som klager mest var de som aldri hadde prøvd selskapet.

At man ikke får personen forran i fanget er noe som faktisk mange foretrekker og ser som en av fordelene ved å bruke Ryanair.

At man ikke får personen forran i fanget er noe som faktisk mange foretrekker og ser som en av fordelene ved å bruke Ryanair.

Det kan du banne på, jeg er en av dem. Jeg er så drittlei av idioter som på død og liv er nødt til å legge setet bakover på korte flyturer innen Europa. Synes alle selskaper snarest bør gjøre som FR - fjerne muligheten til å legge setet bakover.

Det kan du banne på, jeg er en av dem. Jeg er så drittlei av idioter som på død og liv er nødt til å legge setet bakover på korte flyturer innen Europa. Synes alle selskaper snarest bør gjøre som FR - fjerne muligheten til å legge setet bakover.

Helt enig. Og her burde det jo være mulig å spare noen kilo også?

Man kan si og mene mye om MOL, men at han skulle være idiot eller ikke skjønne seg på business er det mange tall som motbeviser. Han har både evne og mot til å innovere bransjen og når han i tillegg aktivt bruker media til gratis publisitet er det selvsagt mange i bransjen som misliker vedkommende. Utsagn som at piloter er "glorified taxi drivers" gjør ham sikker ikke mere populære blandt enkelte her inne.

Ellers som med utfordrere som da butikkjeden Lidl prøvde seg i Norge har man samme fenomen med at de som klager mest var de som aldri hadde prøvd selskapet.

Ironi synes ikke alltid like lett når det skrives.

Og jeg er drittlei av idioter som klager når jeg legger setet i fanget på de. :lol:
De som har dette problemet får heller bare fly med FR, så er alle fornøyde.

Hvorfor det? Jeg betaler for et sete, og kan bruke det som jeg vil.
Fordi du ikke viser hensyn til andre.

Når du for eksempel har betalt for en bil synes du også at du da har rett til å gjøre hva som helst i trafikken uten å ta hensyn til andre?

Fordi du ikke viser hensyn til andre.

Når du for eksempel har betalt for en bil synes du også at du da har rett til å gjøre hva som helst i trafikken uten å ta hensyn til andre?

Hva i alle dager vet du om jeg tar hensyn til andre eller ikke??

Min innledende kommentar var rettet mot en som kaller en del av sine medpassasjerer for idioter. At man ikke ikke har samme interesser og preferanser som sine medpassasjerer, vil ikke si at de er idioter av den grunn.
Noen foretrekker å legge ned setet, noen ikke, noen har på leselys, andre vil sove, noen benytter armlenene på begge sider, noen sitter med armene i fanget, noen fyller hattehylla med bagasje, andre legger den under setet foran, noen skal forbi sine medpassasjerer for å gå på toalettet tre ganger pr flytur, andre begrenser øl- og kaffe-inntaket. Vi er alle ulike, uten at man trenger bli idiot-erklært av den grunn.

Og nei, jeg legger vanligvis ikke setet mitt ned, og jeg tror aldri jeg har fått noen klage eller kommentar fra personen bak. Jeg har heller aldri irritert meg, eller klaget over, at personen foran meg legger ned setet. Dette selv om jeg er godt over gjennomsnittet høy og stryker på alle knyttnevetester i økonomiklasse.

Back