• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair med Eindhoven - Århus

Re: Ryanair med Eindhoven - Århus

Ryanair starter Eindhoven - Århus til W17 med 3 ugentlige afgange. Må ærlig indrømme at den har jeg meget lidt fidus til og spår den til at få en kort levetid.

http://corporate.ryanair.com/news/n...ceert-nederland-winter-2017-schema/?market=nl

Lige netop denne rute forstår jeg intet af, men at de prøver at vil bygge Aarhus op, som på samme måde de byggede Billund op, kan man ikke brokke sig over, jeg håber dog at de IKKE åbner de samme ruter som fra netop Billund, da dette vil være spild.

Hvad er der at komme efter i EIN? En fodboldklub og Philips' hovedkontor?
Nuvel, på den anden side får hollænderne nu lejlighed til en smuttur
til 'Den gamle by' i Århus :p!
Og forresten: Århus er faktisk en hyggelig by!

Ryanair med Eindhoven - Århus

Det er vel nær nok Amsterdam og andre byer i regionen til at man kan ville fly dit. Mange spådde Rygge - Charleroi som en døgnflue, men den var med under hele Ryanairs periode på Rygge. Det var ikke så langt fra Brüssel eller Nord-Frankrike. Men det er sikkert endel som skal fra Benelux til DK også, who knows, ikke lett å spå om flyruter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvad er der at komme efter i EIN? En fodboldklub og Philips' hovedkontor?
Nuvel, på den anden side får hollænderne nu lejlighed til en smuttur
til 'Den gamle by' i Århus :p!
Og forresten: Århus er faktisk en hyggelig by!
Ja Aarhus er en hyggelig by, og dyr.....Området langs med Aarhus Å er pragtfuldt, men pubberne ved godt hvad de skal tage for en fadøl, og det gør de !!!
Hvis man kigger lidt på billeder fra Eindhoven, ja så synes jeg faktisk godt, det kunne friste....Og fra deres lufthavn har man faktisk mulighed for at komme videre til destinationer, som ikke har direkte flyvninger fra Danmark....Men skulle Ryanair score bigtime fra Aarhus, så skal de flyve direkte til Dublin... Irland har et stort potentiale og ikke bare Dublin, men byer som Cork, Shannon og Kilkenney har stor charme...Så Irland next (ikke at jeg skal flyve med Ryanair, "it aint gonna happen :colgate::colgate: "
Hilsen Ole

Hvis man kigger lidt på billeder fra Eindhoven, ja så synes jeg faktisk godt, det kunne friste....Og fra deres lufthavn har man faktisk mulighed for at komme videre til destinationer, som ikke har direkte flyvninger fra Danmark....Men skulle Ryanair score bigtime fra Aarhus, så skal de flyve direkte til Dublin!

Vi må se hvordan det går! Men ruten bliver næppe en feeder til AMS; der
har KLM satset stort på BLL og AAL! Og lidt OT, men med tanke på Dublin:
DAT flyver kombineret charter/løssalg ODE-DUB i sommerperioden.
Jeg skal med i juli, og i min verden er det en lidt eksotisk flyvetur
.....;)

Last edited:

Ryanair prøvde Eidhoven fra Rygge også. Det ble tydeligvis ikke noen stor suksess, for ruten forsvant etter en stund og kom aldri tilbake.

Back