Ryanair inntar OSLo

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
....ihvertfall på omtrent samtlige reklametavler....begynnte å legge merke til dette i begynnelsen av uken - allerede på tirsdag var det Ryanair reklame på alle tavler fra Sæter til Sentralstasjonen - bare langs "Postgirobygget" var det vel 20+ tavler....samme i området rundt Helsfyret og oppe på Alnabru.

Ser at FR nå i tillegg til Rimelige priser også har begynnt å bruke God Service på disse plakatene....

Last edited:
Ja har sett det, og det bygger seg opp en solid dose road rage når jeg får den ekle reklamen rett i fleisen når jeg ligger bak bussen :(

Wow, litt av en trådtittel dette her, ble nesten i sjokk når jeg leste den. Trodde et øyeblikk Ryanair skulle begynne å fly fra OSL :D

Last edited:
På Rygge er minimum tilbudet om dagen kr. 79 pluss kredittkort etc..

Hadde de dukket opp på OSL for kr 79+ekstra hva OSL skal ha pr pax, hadde det blitt god butikk for OSL og FR... Folk hadde gladelig betalt det ( også jeg ) mot å dra med tog/buss/bil/parkering til Rygge... Dagstur til London f. eks...

De flytter jo stadig vekk til de store flyplassene. Hvis de vil ekspandere bør de jo gjøre det..

Færre og færre pottitjorder de kan benytte...

De skal jo ha storsatsing på Skandinavia så de ønsker vel imagebygging.
http://www.aftenposten.no/reise/nyheter/article4264919.ece

Ser ellers at de fremdeles refererer til punktlighetsstatistikken fra 2009 som "i fjor".

Ellers er det jo lett å finne billetter hos dem til under annonsert pris,så nylig nede i 20 kr eller 80 inkludert kortgebyr.

Uten å fyre opp til ny elendighets diskusjon. Vil ja bare få bekrefte at jeg og tre kamerater hadde forrige tirsdag en kjempefin tur med RyanAir.

Vi tok London på en dag. FR fra Rygge 07.05 til Stansted og landet på Rygge samme dag 21.05. (30min før oppsatt tid.) Vi betalte kr. 550,- pr. person for
FR T/R Rygge, Stansted express T/R og dagskort med Tuben.

Man skal da vel ikke behøve å føle seg som en dust for å få benytte seg av et slikt tilbud.:spin

ps. vi hadde en fin dialog med crewet i henhold til den pågående diskusjonen her i molboland. :stir

Back