• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ryanair i minus

Driften gikk jo med overskudd da. Aer Lingus aksjene som står for hele tapet.
 
Mister jeg nattesøvnen mon tro - svaret får du i morgen.

Men tallene viser vel at Ryanair også bør holde på med det de gjør best - og ikke begynne å kjøpe opp gamle etablerte selskaper...
 
Mister jeg nattesøvnen mon tro - svaret får du i morgen.

Men tallene viser vel at Ryanair også bør holde på med det de gjør best - og ikke begynne å kjøpe opp gamle etablerte selskaper...

Enig, men MoL har hatt en kongstanke om å samle Irland til ett flyrike.
 
Driften gikk jo med overskudd da. Aer Lingus aksjene som står for hele tapet.

Det er uansett ett kraftig fall i fortjenesten selv uten denne nedskrivningen

"I think the reason we're growing so strongly is you know we're this year going to carry twice the total number of passengers as British Airways, business class is now officially dead," he told the BBC.

Og MOL glemmer at etter en nedtur foelger alltid en opptur. :rolleyes:
 
Back
Top