Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold
Jeg har ligget og kigget diverse steder for hvorfor easyJet netop forlod CPH - Stansted, og nu med Ryanairs indtog for lidt over et år siden i CPH, så undre det mig hvorfor at Luton ikke erstattes med Stansted?
Jeg fandt dette citat på Check-in.dk
Altså, nu tænker jeg på opstartsrabater osv, og i at jeg selv mener at netop konkurrencen på CPH - Luton er for stor med samlet 8 daglige afgange.
Jeg var her forleden dag med netop RYR på Luton - CPH(FR411)(6 Februar 2016) og flyet var halvtomt.
Jeg fandt dette citat på Check-in.dk
I stedet valgte Ryanair at etablere sig på København-Luton i knivskarp konkurrence med easyJet. Men fra den 3. november i år trækker easyJet sig fra Stansted-ruten, og det kan åbne muligheder for Ryanair, der således kan overflytte sine CPH-flyvninger fra Luton til Stansted og dermed opnå opstartsrabat på den rute i Københavns Lufthavn.
Altså, nu tænker jeg på opstartsrabater osv, og i at jeg selv mener at netop konkurrencen på CPH - Luton er for stor med samlet 8 daglige afgange.
Jeg var her forleden dag med netop RYR på Luton - CPH(FR411)(6 Februar 2016) og flyet var halvtomt.