dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Hva er egentlig så ille med FR?
Skal på guttetur/julehandel med minstemann i desember; Handel i London (A&Fitch og NIKE Mega Store) og fotball i Manchester (ManU).
Vi bor i Larvik og reiser denne gangen slik:
Larvik-Rygge, (bil, ferge) (t/r ca 200,- for to + bensin)
Parkering RYG P 12, (3 døgn/kr. 360,-)
Rygge-STN, FR (t/r totalt kr. 400,- for to)
London-Manchester, tog (t/r 56£ > ca kr. 500,- for to)
Totalt ca 900 + bil/ferge
Totalt ca kr. 1.500,- for to personer.
(buss t/r STN-London, hotell og kampbiletter kommer i tillegg)
Kan noen på FORUMET finne et bedre tilbud?
Som total Ryanair Amatoer...(selv om jeg daglig ser flotte blanke Ryanair 737-800 lande og ta av fra naerflyplassen min - saa boikotter Ryanair oss her, vi faar ikke love til aa fly med dem fra naerflyplassen) - men gir ikke opp for det...inspirert av "Gulbobles" svaert fristende priser forsoeker vi det samme....vi har billetter med Virgin Atlantic til / fra LHR.....med gjeve seter....og foerste tanke var jo aa fly billig med Ryanair.....selv om det er et stykke fra LHR til STN...saa flyr Ryanair til baade Perugia, Pisa og Bologna som alle ligger bra til for vaar Agro Turismo.....
Saa paa klossete amatoer vis la jeg i vei paa Ryanair.com....med en tanke aa finne like billige billetter som Ryanair ekspertene i Vestfold......og det starter lovende....vel Perugia kostet Nettverks priser (GBP 119.00 en vei), men baade Pisa og Bologna kom opp med GBP 1.99 og 14.99...vi har stor fleksibilitet....saa det lot seg ganske greit gjoere aa finne GBP 1.99 hver vei til en total av GBP 3.98 x 2 = GBP 7.96....saa langt like profft som ekspertene i Vestfold....men saa gikk allt paa tverke for amatoerene i vest.....selv med GBP 7.96 raste det inn tillegg og totalen for 2 foer vi la til bagasje ble GBP 126.32 !!! noe som vel er langt over NOK 400.00 som ekspertene opererer med....saa hvor har vi traatt feil.....??