• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL RYANAIR 17DEC15 DUB-OSL-DUB

LN-CMN

ScanFlyer Silver
FR 068/STA 1140LT

FR069/STD 1530LT

Kommer viktig besøk fra FR til OSL, maybe santa is comming early this year:)

Dette er vel sikkert Learjeten? Hvem kommer i dag? MOL?

737-800 ser det ut som

f4cb6322df98625e9db19c5a351140b6.jpg

Kanskje han kommer for og effektuere dødsdommen over Rygge. 80kr i passasjeravgift eller ikke

Forvirret. Skulle flyet til RYG eller OSL, og har dette noe med at Ryanair planlegger å starte ruter fra Oslo?

Flightplan (som jeg sitter med i hånda), var til RYG.
Så hvorfor den dukker opp andre steder som til OSL må noen andre svare på.

De bestemte seg over Agder for å diverte til Gardermoen.

Kan selvfølgelig hende det hele var planlagt fra start, og at nissen hopper ut som en overraskelse på OSL.

Flightplan (som jeg sitter med i hånda), var til RYG.
Så hvorfor den dukker opp andre steder som til OSL må noen andre svare på.

De bestemte seg over Agder for å diverte til Gardermoen.

Kan selvfølgelig hende det hele var planlagt fra start, og at nissen hopper ut som en overraskelse på OSL.

Flighten var planlagt til OSL siden i går, passasjerlista som jeg sitter i hånda med forteller meg ingenting om divertion ;) 2pax totalt ombord med navn høyt opp i FR

To pax?
Ikke noe i media om dette...

Jooo da .. ;)

http://www.aftenposten.no/okonomi/Kom-i-eget-fly-for-a-si-nei-til-flyavgiften-8288816.html

Flysjefen reiste ikke med konkurrentene til møtet i Oslo, og dro hverken til Rygge eller Torp.

Han ankom Oslo Lufthavn Gardermoen i et eget Boeing 737-800-fly der han og salgssjefen for Skandinavia og Baltikum, nordmannen Hans Jørgen Elæs, var eneste reisende i et fly som har plass til 189 passasjerer. Analytikere i flybransjen anslår overfor Aftenposten at utgiftene til denne flyvningen var mellom 150.000 og 200.000 kroner.

Back