Var den første 737 400 maskinen Braathens fikk LN-BRA i juni 1989 og så 500-versjonen året etter?
har fått denne av et "medlem" som ofte leser forumet, men ikke er registrert bruker...
Tidtabell BU 1977/78
har fått denne av et "medlem" som ofte leser forumet, men ikke er registrert bruker...
Tidtabell BU 1977/78
Ifølge den så stengte innsjekk i 1977 20 min før avgang........definitivt ikke alt som har blitt bedre
10 år senere har jeg samme spørsmål! Jeg hadde mye nytte av pdf-en, men jeg leter etter sørgående Braathens rutenummer og tider fra KSU-BGO i Januar 1978, noe som ikke synes i denne filen. Kan noen hjelpe? Det var et dagfly, og en 737, etter hva jeg har blitt fortalt.
Gunnar
Har "Rutebok for Norge" fra april 1978, og der er det en BU-avgang mellom KSU og Bergen: BU290 fra KSU 10:30 til BGO 11:55 - flytypen er B737, og det var avgang daglig uten søndag.
BU290 startet for øvrig i Tromsø klokken 07:15 og sluttdestinasjonen var Stavanger med ankomst 12:45.
Det står tydelig i rutetabellen at BU 290 gikk med 737.
Hvis de Busy Bee-flightene du mangler ble flydd som BU hos Braathens og enten med F27 eller F50, så har jeg også RfN for mars/april 1989. Men det er flere daglige avganger begge veier MOL-BGO med Fokker-maskiner, så sånn noenlunde tidspunkt ville vært bra
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.