Ruteprogramm Balkan Holidays sommeren 2012

Marius Moberg

ScanFlyer Blue
Balkan Holidays har i år mange flyvniger til Norge og danmark. Her kommer destinasjonene

Balkan holidays flyr med A320-200

Tromsø
BGH5021 / BGH5022 Kveld Sharter

Harstad
BGH5029 / BGH5030 Morgen Charter

Trondheim
BGH5047 / BGH5048 Morgen Charter

Ålesund
BGH5037 / BGH5038 Morgen Charter

Bergen
BGH5045 / BGH5046 Morgen Charter
BGH5043 / BGH5044 Kvelds Charter

Stavanger
BGH5049 / BGH5050 Kvelds Charter

Morgen Charter = Avgang før 11:00
Kvelds Charter = Avgang etter 18:00

Last edited:
De har vokst endel i Norge de siste årene. Testet dem på tur til Bulgaria i fjor og det frister ikke til gjentakelse.

Jaja utelandske flyselskap er ikke lik de norske...

Men skal være glad de vil fly til Norge da for da får vi bedre utvalg av destinasjoner

Jaja utelandske flyselskap er ikke lik de norske...

Men skal være glad de vil fly til Norge da for da får vi bedre utvalg av destinasjoner
Nå er det ikke Balkan Holidays du skal takke destinasjonene for, men reisearrangørene som leier de inn.

2012-06-22_0809.png

De flyr ikke så sent til og fra Norge men fra Aalborg og Billund flyr de tilbake til Burgas rundt midnatt

Last edited:
Balkan holidays flög på MMX när jag jobbade där 2000, för Ving tror jag det var, med TU154. Det var många pax som var väldigt kritiska då och var väldigt rädda när de kom tillbaka. Hoppas det är bättre nu..

Balkan holidays flög på MMX när jag jobbade där 2000, för Ving tror jag det var, med TU154. Det var många pax som var väldigt kritiska då och var väldigt rädda när de kom tillbaka. Hoppas det är bättre nu..
Det var vel kanskje Balkan Bulgarian? Balkan Holidays (BH Air) begynte å fly først i 2002.

Back