Russisk selskap på vei til * A

Re: Russisk selskap på vei til * A

Støttes! Regner med at det er diverse som må godkjennes av operasjonelle prosedyrer og rutiner for at et selskap får være med i det gode selskap? Å være med i Star Alliance skal vel være et kvalitetstegn?
 
Re: Russisk selskap på vei til * A

Jøsses, det var litt uventet. Det spørs om hvilke fordeler alliansen vil få? UTair har et stort nettverk i Vest-Siberia (altså gass- og oljelandet) og derfra til Moskva, pluss endel brukbare connections fra Moskva til Sør-Russland. Problemet er vel at mesteparten av operasjoner fra Moskva går fra VKO, der de store nettverksselskapene glimrer med sitt fravær. Men vi får se.
 
Re: Russisk selskap på vei til * A

En salig blanding av en flypark har de i alle fall.
AN : 2,24B,24RV,26
ATR : 42,72
Boeing : 734,735,738,757
CRJ 200LR
LET 410
TU : 134A,134B,154M
YAK :40,40K

I tilegg har de bestilt 24 SSJ-100
 
Re: Russisk selskap på vei til * A

Som tur va håller de på och uppdatera flottan, fler 737CL är påväg in, och de fick nyligen en 738. Och har order på 20 ATR 72-500
 
Re: Russisk selskap på vei til * A

Hadde jo unektelig vært litt kult å kunne ta ut bonustur på Tupolev-154 og -134.
 
Re: Russisk selskap på vei til * A

En salig blanding av en flypark har de i alle fall.
AN : 2,24B,24RV,26
ATR : 42,72
Boeing : 734,735,738,757
CRJ 200LR
LET 410
TU : 134A,134B,154M
YAK :40,40K

I tilegg har de bestilt 24 SSJ-100

Alle disse flyene skal være ute av flåten innen 2015:

An-24B (17 stk)
An-24RV (7 stk)
An-26 (1 stk)
ATR 72-200 (3 stk)
Tu-134A (22 stk)
Tu-134B (1 stk)
Tu-154M (17 stk)
Yak-40 (7 stk)
Yak-40K (4 stk)
 
Back
Top