Rusline starter St.Petersburg - Bergen 1JUN17

Kjekk nyhet for sånne som bor i Bergen og tidvis reiser til Russland. Ser ut som billetter er å få kjøpt allerede på https://www.rusline.aero/

Prisene ser ut til å ligge på rundt 3500,- for tur/retur i billigste kategori, hvor maksvekten for ekspedert bagasje er 10 kilo i tillegg til en håndbagasje på fem kilo

Last edited:
Er denne ruten lagt ned allerede ? Dagens ankomst er kansellert og den er fjernet fra Avinor sine sider. Prøvde å booke direkte på Rusline sine sider, men fikk ikke velge BGO

Er denne ruten lagt ned allerede ? Dagens ankomst er kansellert og den er fjernet fra Avinor sine sider. Prøvde å booke direkte på Rusline sine sider, men fikk ikke velge BGO

Avinor BGO kunne på facebook svare at ruten var kansellert.

Det gikk fort, under en måned etter at de begynte? Folk er som meg kanskje bitte litt skeptisk til kombinasjonen fly + Russland, selv om det ikke skal ha noe å si egentlig

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Det gikk fort, under en måned etter at de begynte? Folk er som meg kanskje bitte litt skeptisk til kombinasjonen fly + Russland, selv om det ikke skal ha noe å si egentlig

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Men er det ikke litt rart at den blir lagt ned så fort ? Er det veldig vanskelig for nordmenn å få visum til Russland ?

Men er det ikke litt rart at den blir lagt ned så fort ? Er det veldig vanskelig for nordmenn å få visum til Russland ?

Jo, jeg syns det er rart den kom og gikk så fort. Det er ikke akkurat lett å få visum til Russland, dvs. man må tross alt søke. For mange er det en stopper. Kanskje ruten ville overlevd med bedre turismvisum-prosess.

Når de bare holder ut en måned så kan det ikke har vært gjort veldig grundig forarbeid. Greit nok, alle kan bomme, men her må det ha vært skivebom. Eventuelt så er det interne problemer som er årsaken...

Eg tror det må ligge noe annet bak. Det virker som det var stor interesse ved denne ruten både fra reiselivsbransjen i Bergen, og fra den Russiske ambassadøren. Det er bare snakk om en kapasitet på 50 passasjerer 2 ganger i uken.

Eg tror det må ligge noe annet bak. Det virker som det var stor interesse ved denne ruten både fra reiselivsbransjen i Bergen, og fra den Russiske ambassadøren. Det er bare snakk om en kapasitet på 50 passasjerer 2 ganger i uken.

På hvilket grunnlag? Flyet hadde jo såvidt passasjerer ombord.

Så da er det lavt passasjerantall som er årsaken ? Har du tall på de forskjellige flightene ?

Back