Rullefortauene fjernes

+ / - med OSL
:headbangMinuser :headbang:
- taxfree området er "frivillig tvang", noen skritt lengere å gå på utsiden
- herredassen ved gt 38 (fjernet for å utvide restaurant) er såååååårt savnet (!)
- altfor få dasser i rushtidene
- man går alltid i kø på morraskvisten (6-7tida)
- skulle det være stille flyplass?
- altfor mye arbeid. Det blir mye arbeid fremover - italiensk marmor skal vel skiftes ut overalt
- dårlig sikring av arbeidsutstyr/redskaper vedr. fjerning av rullebånd gt38->gt42.
- Dårlige restauranter.

:drinkPlusser :drink:
+ gt 40 er mer aksessibel fra andre siden
+ det ène rullebåndet gir deg dobbel gå-fart

Starte ny OSL-tråd?

Jeg kan bare ikke skjønne hvorfor ikke OSL sin ledelse har rådført seg her på forumet før dem foretar seg noe som helst av oppussing, nybygging osv. Da ville jo alt vært perfekt helt fra starten :)

Hehe, kanskje OSLTD har sperret "forum.scanair.no" fra sin router?
Hmrf, ja, det er jo derfor OSL-ledelsen aldri får tilbakemeldinger.
Kanskje PH-NDR kunne sendt dem noen "updates"?

- man går alltid i kø på morraskvisten (6-7tida)
- Dårlige restauranter.

At det er dårlige restauranter er jeg ikke enig i. At det er kø er det derimot ingen tvil om. Dette blir det vel forhåpentligvis mindre av når T2 åpner om noen år.

Jeg pratet med en fra SGS i går og han sa at det skulle gjøres plass til flere spisesteder og annet, han nevnte at Burger King kanskje skulle komme dit! Vi får se hva det blir ut av det!

SSP mafian får vel sikkert igjennom å bygge nok et spisested med "kvalitetsmat", dagens rett på Monolitten er vel kjøttkaker i dag også som de siste 3 årene :-(

Er det en bedrift som ikke hadde tatt skade av et besøk av Hellstrøm er det SSP.

Skulle ikke forundre meg om Kobro & Co har et veddemål om at de kan slå ARN og CPH uten å utvide. Snart fjerner de vel stolene ved gatene også får å få plass til flere pax pr. kvm.

Ja, det virker som OSL satser på å bli størst av de tre store målt i antall passasjerer, men minst i areal, antall broer, antall dasser, bra serveringssteder, rullefortauer osv..:drunk:

Ja, det virker som OSL satser på å bli størst av de tre store målt i antall passasjerer, men minst i areal, antall broer, antall dasser, bra serveringssteder, rullefortauer osv..:drunk:

Er ikke værre enn at vi tar på oss bleie før vi skal ut å reise fra OSL... ;)

Ja, rart det ikke blir flere pølseboder der oppe :)

Det lukter forferdelig grillmat og gatekjøkken ved ankomst OSL, blir nesten flau egentlig....

Back