Røyking på hotellrom

Re: Røyking på hotellrom

Er alle nordlendinger så tjukke i huet?

Advarselen på sigarettpakkene er ikke utdypende nok. Her ser det ut til at daglig røyking også virker fordummende.

Men går vi noen år tilbake vil vi kunne finne eksempel på at søringer demonterte et hotellrom i bodø. Ikke spesielt smart gjort det heller.

Konklusjonen må vel bli at intelligensen er vel likelig forsdelt mellom landsdelene og kjønnene.

Vidar

Fra den tiden jeg bedrev sigarettrøkning, fungerte badet bestandig. Godt avtrekk og en god morgendusj med sterkt duftende showergel tok seg av saken.
Måtte dog ut med en god slump euro etter å skulle kjøle to pils i rennende vann i vasken på Hilton Schiphol til nytelse under skiskyting på tv. Sovnet fra hele greia, vann inn var ørlite mer enn vann ut og ble vekket rundt midnatt av en telefon fra resepsjonen med spørsmål om jeg muligens hadde sovnet i badekaret :D

Off, humor gutan.. humor!
Jeg kan ikke si jeg tar meg nær av å bli kalt idiot, molbo og gjøk hver vinter fordi noen "søringa" kjører uten vinterdekk :)

Er ikke samtlige hotellrom i Norge ikkeroyking pga roykeloven? Andre steder i verden bryr man seg ikke om det, i Kina har jeg jo sett askebeger ved siden av et no smoking-skilt pa et hotellrom...

Nei? Jeg har da fått / fått tilbud om røykerom flere plasser det siste året eller to. Men det virker som om det er svært få per hotell. Nå pleier jeg som regel å ta røykfritt da jeg røyker sjeldent, men er reisen "pleasure, not business" er det greit å kunne ta en blås på rommet :)

Lemmy fikk hele gammle fløyen på meyergården hotel (mqn) for seg selv, så han kunne få røyke ifred. Da Mötorhead spillte der for noen år siden. Ellers betaler de alltid røykeboten på forhånd, til resepsjonistenes fortvilelse... :P

Back