Røyking ombord, nei takk.

Re: Røyking ombord, nei takk.

For ankomst?

Om det stemmer skal jeg jommen meg ta en tur innom den butikken. Pleier alltid bare gå forbi.

Riktig, på ankomst. Riktignok pleier jeg aldri å gå inn der, men skulle kjøpe sigaretter for noen andre i sommer, og da stod det ihvertfall lakrispiper der.

Ni röker så mycket i Norge redan så vore nog bäst att totalförbjuda :)

Jeg har fremdeles tilgode å se en slik røykekiosk som ikke stinker ut hele området de står i. :drunk:

Det finnes flere av dem som fungerer utmerket, men røykere er en pariakaste i samfunnet så flyplassene vil ikke bruke penger på gruppen.

Var en som satt og dampet på KLM-flyet i dag, til sidedamens store frustrasjon, hun fikk seg heldigvis et nytt sete da vi kom opp i lufta.

Uff å huff, "farlige e-sigaretter og lakrispiper" pottitland Norge.
Men å snuse å kline med det er liksom greit ..... synes nå den luka er ganske så skjenerende :( men har tilgode å se noen få tilsnakk for det

Uff å huff, "farlige e-sigaretter og lakrispiper" pottitland Norge.
Men å snuse å kline med det er liksom greit ..... synes nå den luka er ganske så skjenerende :( men har tilgode å se noen få tilsnakk for det

Det blir nok forbudt i hele Europa så snart noen blir tatt for å ha røyket E-sigarett med amfetamin på et fly.

Røyking ombord, nei takk.

Var en som satt og dampet på KLM-flyet i dag, til sidedamens store frustrasjon, hun fikk seg heldigvis et nytt sete da vi kom opp i lufta.

Ombord hos SAS, SK1516 på LHR-CPH på torsdag ble det gitt ettertrykkelig beskjed om at røykeforbudet også gjaldt e-sigaretter og at det ble håndhevet etter samme regler. Beskjeden kom flere ganger faktisk. Har enda til gode å høre det på andre SAS flighter.

Synes det er merkelig at det er lov av noen selskaper i det hele tatt.
Jeg damper selv som et villdyr og har med det kunne lagt den vanlige siggen på hylla. Så er veldig glad for at det finnes.

Men å si at det ikke kan sjenere sidemannen på et trangt sted som et fly er jeg sterkt uenig i. Får selv kommentarer når jeg tåkelegger madammen i sofaen og hun vifter febrilsk for å kunne se ut av tåkeheimen min. Selv om skyen ikke blir liggende lenge så skjønner jeg at noen kan føle på at de må sitte der i dampen min. Man får også e-juice som er laget spesielt for å generere så mye og tett damp som overhodet mulig så følelsen skal bli likest mulig. I det man blåser ut er det svært vanskelig å se forskjell på dampen og røyk fra sigaretter.

Og luktfritt er det heller ikke. Igjen, selv om lukten ikke blir hengende lenge om gangen. Kona klarer lett å kommentere om jeg damper "wild berries" eller "Lemon" mixen min. Og at den ene lukter mer dritt enn den andre osv.

Så veldig forståelig dersom det kommer et totalforbud i fly.

Last edited:

Hop! for Air France opplyste om at e-sigaretter ikke var lov ombord mener jeg å huske i et kort våkent øyeblikk.

Back