Røros tar på seg halve skylda

Re: Røros tar på seg halve skylda

Ja, det var SA før NP ja. Og jeg vil tørre og påstå at det er flere enn meg som er enig i at NAS gjorde en kjempetabbe ved å velge Northport. Nå var denne Northport-kontrakten litt rar fra begynnelsen av, først skrive en kortidskontrakt med SA våren 2006 som gjaldt fram til oktober 2006, og ikke mange dagene etter så skriver dem en ny kontrakt med Northport som gjelder fra okt 2006, men man høster som man sår.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

BT på ARN är ett fint exempel på någon som fick bita sig i svansen som ett resultat av att pris fick gå före allt.

BT endte jo opp hos SGS når WF handling gikk inn på OSL - og jeg må innrømme jeg egentlig er overrasket over at BT ennå ikke har forsøkt seg på noe annet. Kanskje dårlige erfaringer elsewhere?
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

BT endte jo opp hos SGS når WF handling gikk inn på OSL - og jeg må innrømme jeg egentlig er overrasket over at BT ennå ikke har forsøkt seg på noe annet. Kanskje dårlige erfaringer elsewhere?

SGS-Nordic Aero-SGS under loppet av 6 månader. Gräset var inte grönare på andra sidan.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

BT endte jo opp hos SGS når WF handling gikk inn på OSL - og jeg må innrømme jeg egentlig er overrasket over at BT ennå ikke har forsøkt seg på noe annet. Kanskje dårlige erfaringer elsewhere?

..tror det like gjerne kan være at BT har en beskjeden administrasjon med mulighet for å holde et begrenset antall baller i luften. Vil overraske meg om de ikke velger alternativer som gjør de konkuransekraftig i sitt marked.

For alt jeg vet kan det hende at SGS har tilbudt BT bedre betingelser enn SK..- det er altså mye jeg ikke vet (heldigvis):p

Back to topic - det virker som at DY har en lav terskel for bytte av handler. Er det noe som tyder på et snarlig bytte, eller scorer RFLY på å legge seg flate?
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Kaldt i været også idag, men med "the green team" på jobb hos RFS blir det resultater:

Norwegian 23 1 96%

Bank i bordet, hakk i plata stål i bein og armer! :p
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Du mente vel "Dream Team" Thomas? :D

Godt jobba, det kan jo bare bli bedre enn hva det har vært! Stå på!
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Kaldt i været også idag, men med "the green team" på jobb hos RFS blir det resultater:

Norwegian 23 1 96%

Bank i bordet, hakk i plata stål i bein og armer! :p

Er på jobb, bare ring om stålet trenger pleie.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Norwegian har ligget tett opp mot SAs gjennom helgen også, men det er jo ikke noe spennende å diskutere;)
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Du mente vel "Dream Team" Thomas? :D

Godt jobba, det kan jo bare bli bedre enn hva det har vært! Stå på!

Hehe, hadde vi visst at både du og Cato var på vakt kunne vi kalt oss Dream Team, men vi vil ikke dra oss vann over hodet så vi har begrenset oss til Green Team i disse CO2 dager ;)
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Norwegian har ligget tett opp mot SAs gjennom helgen også, men det er jo ikke noe spennende å diskutere;)

Klarer selvsagt ikke DY meg, men om Lørdag ikke her helgen så ja.

osl-sk-dy-week.png
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Klarer selvsagt ikke DY meg, men om Lørdag ikke her helgen så ja.

osl-sk-dy-week.png

Norwegian har ligget tett opp mot SAS gjennom hele helgen ja, men har fått noen forsinkelser på kvelden som har slått ut. I går lå de også lenge oppe før de aller siste avgangene.

Norwegian er virkelig på rett vei!
 
Last edited:
Re: Røros tar på seg halve skylda

Hoppas för DY att förbättringen fortsätter och för SAS/SGS att trenden håller.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Norwegian har ligget tett opp mot SAS gjennom hele helgen ja, men har fått noen forsinkelser på kvelden som har slått ut. I går lå de også lenge oppe før de aller siste avgangene.

Norwegian er virkelig på rett vei!

KL 15:40 idag :
SAS 55 0 100%
Norwegian 43 6 86%
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Veldig bra av DY. De er absolutt på rikti vei. 86% er tett opp på 90% som er målet.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Problemet med Norwegian er at de bare setter av en halvtime mellom hver tur. Da oppstår forsinkelser jævelig lett om flyet bare blir noen minutter forsinka.
45 minutter er regna som et slags minimum.
Ryanair greier det med 25 minutter, men de starter jo boarding omtrent før de siste paxene har forlatt flyet. Slik gjorde de det sist jeg fløy med dem i jula fra EDI til TRF og da ble vi stående i en korridor ute på apron...
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Tips til reisende med DY fra OSL - ha med vinterklær til gaten, expect preboarding. ;-)
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Har ikke preboarding vært normalt hos DY frem til nå? SAS har kjørt det i all tid jeg kan huske.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Joda, det har det. Jeg sa ikke at det ikke var normalt, gjorde jeg?

Men det er kaldt, meget kaldt, i bruene. Det kan tenkes at det har vært preboardet mindre grunnet dette, det er ikke mye varmere i brua enn det er ute, men preboarding var og fortsetter å være en normal sak.
 
Re: Røros tar på seg halve skylda

Flott at de tar grep...det betyr at man lærer av sine feil og det er kanskje det eneste som teller her i livet!
 
Back
Top