Røros søndag 12.desember

Concorde

BA Concorde Sep 1998
Røros søndag 12.desember

Jeg skal endelig bruke min WF-jubileumsbilett til Røros(?) neste søndag. Blir med begge veier så hvis noen her fra WF kan hjelpe meg med en alternativ dagstur, er jeg svært takknemlig! Røros turen er egentlig bare for å bruke biletten og det må jeg gjøre neste helg..........:sarc

Replying to Topic 'Røros søndag 12.desember'

må du fly til RRS?? Et alternativ (om det er en tur/retur reise med WF som er greia) er jo å fly OSL-GOT-OSL, eller OSL-SDN-HOV-OSL (egentlig tur/retur HOV), og på HOC kan du jo sikkert får en guided tour av Scanair.nos lokale reprsentant!

Men Røros er en hyggelig liten flyplass. Fin innflyvning er det også...(...bare synd du må hjem igjen samme dag!!!)

Samme dag... Samme fly også tenker jeg! Er vel 15 minutter der vel? Rekker knapt en kebab jo!!

Desverre går ikke Got, jubileumsbiletten gjelder kun i Norge desverre...

Ingen kebab på Røros. men det er en selvbetjent kaffekanne der...:spin:

hva med rundturen Oslo-Sogndal-Ørsta/Volda-Oslo?? Hadde den i cockpit i mars i fjor. Cool

Og da jeg var i Røros i sommer traff jeg på noen veldig pratsomme Securitas-folk som pratet i ett til meg og min mor fra vi ankom "sikkerhetskontrollen" til vi måtte ut til flyet... Var veldig som de fortalte og forklarte og viste ditt og datt, tydelig stolte over jobben sin.

Men Røros er en fin by, og isen jeg fikk kjøpt i selvbetjeningsdisken i avgangs"hallen" var god.. :p

Røros har jo et "ordentlig" reisebyrå...og det ligger i avgangshallen på flyplassen!

Originally posted by Concorde

Samme dag... Samme fly også tenker jeg! Er vel 15 minutter der vel? Rekker knapt en kebab jo!!

Desverre går ikke Got, jubileumsbiletten gjelder kun i Norge desverre...

Røros gjør seg best slik, Concorde. Jeg har bodd der i tre år. Jeg har en del erfaring.

Nei, då anbefalar eg følgande:
wf149 - Oslo - hovden - sogndal - oslo, eller:
wf158 - oslo - sandane - hovden, stå over til wf149, og reis wf149 hovden - sogndal oslo!! :)

Flest mogleg flyplassar på vestlandet!!:)

Back