• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Romjuls-salg

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Ikke bare Cubus og Dressmann som starter salget 3.juledag ser det ut til. Allerede idag kan man på Widerøe bestille fly i romjulen veldigt billig

I romjulen har vi ekstra mange ledige seter til en lav pris på disse utvalgte rutene:
Helgeland - Bodø (begge retninger) fra kr. 472.- en vei
Tromsø - Lakselv (begge retninger) fra kr. 472.- en vei
Stavanger - Sandefjord (begge retninger) fra kr. 414.- en vei
http://www.wideroe.no/booking/booking.asp?proc=kampanje&iCategoryId=30&iInfoId=987

Widerøe har romjulssalg, og Norwegian har nyttårs-salg...eller de har jo salg hele tiden virker det som:wow:

Replying to Topic 'Romjuls-salg'

Norwegian har vel billige billetter hele tiden...

SAS Braathens har også mange billigbilletter i romjulen - løp og kjøp!

Originally posted by EB

Akkurat slik jeg skrev i siste linje i mitt innlegg. Tror forresten alle selskaper har salg hele tiden. Men første gang jeg har hørt om at det er billige billetter i forbindelse med julen/nyttår, vanligvis er dte jo i januar/februar selskapene trenger å fylle opp flyene

Originally posted by DY

Originally posted by EB

Akkurat slik jeg skrev i siste linje i mitt innlegg. Tror forresten alle selskaper har salg hele tiden. Men første gang jeg har hørt om at det er billige billetter i forbindelse med julen/nyttår, vanligvis er dte jo i januar/februar selskapene trenger å fylle opp flyene

Romjula er oftest dårligere booket enn jan/feb, så her er det bare å selge det som selges kan slik at ikke de potensielle kundene finner på å ta toget eller kjøre bil ..

Originally posted by Farmer

Originally posted by DY

Originally posted by EB

Romjula er oftest dårligere booket enn jan/feb, så her er det bare å selge det som selges kan slik at ikke de potensielle kundene finner på å ta toget eller kjøre bil ..
Hva med å gi de ansatte julefri i stedenfor?:p

Hvordan er det med fri for folk i år? Det skjer jo ikke mye i Norge i denne perioden og i år er det utrolig mange arbeidsdager - men særlig produktive er de vel ikke...

Regner med at "alle" klarer å holde seg vekke fra jobben likevel. Antar at vi i ettertid vil se en økning i sykefraværet nettopp pga at vi tar ut sykedager for å få juleferie.....

I år hadde jeg igjen over to uker ferie (lett når vi har 6 uker også før vi fyller 60!) Men ellers hadde det aldri vært aktueklt å være syk... Vi jobber jo "kommunalt" i romjulen - dvs 6 timer hver dag.

Men har fått spørsmål tidligere om hvor mange sykedager uten legemelding den enkelte "hadde" igjen... UTROLIG!!!

Originally posted by Farmer

Hmm, måtte allikevel punge ut nesten 1300,- for en enveis HAPPY mellom EVE og TRD på den 29. når jeg bestilte i september eller oktober. (Det skal riktignok sies at jeg kunne fått samme billetten for 598,- hvis jeg hadde vært litt kjappere, men det var vel ikke mange billettene til den prisen.)

Back