• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Romania søker om å få redde TAROM

Re: Romania søker om å få redde TAROM

Qatar behøver mye lengre tid på bakken og sikkert en annen type gate.

Kan en slot på smalt jetfly bare byttes om til et bredt jetfly?
 
Re: Romania søker om å få redde TAROM

Qatar behøver mye lengre tid på bakken og sikkert en annen type gate.

Kan en slot på smalt jetfly bare byttes om til et bredt jetfly?

Så lenge det er på på terminalen, men det er jo rullebanene som er mest kritisk på LHR.

Ellers har vel Qatar nå nok daglige avganger dit at de etterhvert kan sjonglere litt internt.
 
Re: Romania søker om å få redde TAROM

Der er kanskje håp i hengende snøre,

Det rumenske postvesenet, som er under omstrukturering, sies å ha potensialet og til og med intensjonen om å integrere og effektivisere TAROMs virksomhet. Romanias statlige flyselskap har ikke vært i stand til å oppnå økonomisk suksess siden 2007. Blokkeringer i beslutningsprosesser, investeringsbarrierer og mangel på organisatorisk fleksibilitet begrenser utviklingen av rumenske statseide selskaper.
 
Re: Romania søker om å få redde TAROM

Der er kanskje håp i hengende snøre,

Absurd at noen synes å mene at et gammelt postvesen, av alle organisasjoner, skal være kompetent til å drifte et flyselskap på en effektiv og fremtidsrettet måte.
 
Re: Romania søker om å få redde TAROM

Absurd at noen synes å mene at et gammelt postvesen, av alle organisasjoner, skal være kompetent til å drifte et flyselskap på en effektiv og fremtidsrettet måte.

Tja…nå er det jo en del flyselskap som har holdt på i mange år som heller ikke akkurat er effektive eller fremtidsrettede. Så why not?
 
Back
Top