Rob Mulders Junkers-bok ble årets norske flybok

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Rob Mulders Junkers-bok ble årets norske flybok

Fikk en liten melding om at Rob Mulder (også her på forumet) fikk prisen for beste norske flybok for boka Junkers for Scandinavia. Gratulerer til Rob!

Sjekk ellers ut European Airlines.

Re: Rob Mulders Junkers-bok ble årets norske flybok

Gartulerer, Rob! Folk som deg trenger vi for å bevare historien.

Hei,

Takk for gratulasjonene. Jeg ble nok så overrasket, men er også stolt over denne anerkjennelsen. De som er interessert kan selvfølgelig fortsatt bestille boken og jeg kan gjerne gi en pris på 200 kroner inklusiv porto. Det vil si en rabatt på 50 kroner! Betaling via bankgiro. Ta gjerne kontakt med meg på rm@europeanairlines.no

Med andre ord: boken er fortsatt tilgjengelig.

Gled dere til neste bok: Lufttrafikk i Norge 1910-1945. Dere kan vel gjette når den kommer ut.

Veldig hyggelig, og en flott bok. Jeg har dessverre ikke rukket å sette meg ned og lese den fra perm til perm ennå, men jeg har bladd i den og kikke tå bilder og smålest litt. Når jeg bare blir ferdig med mursteinen om den spanske borgerkrigen (stønn!)

Grattis!

Når jeg bare blir ferdig med mursteinen om den spanske borgerkrigen (stønn!)

Franco og co vinner.....sånn da trenger du ikke lese mer i den:lol:

shit, Espen! Nå ødela du hele greia for meg!! Da kune jeg jo ha spart meg de første 440 sidene.... hehe

Gratulerer, Rob! (Takk for sist, forresten.)

Mvh Kristian

(...) Når jeg bare blir ferdig med mursteinen om den spanske borgerkrigen (stønn!)

Nevnte jeg at det er helt greit å ikke lese den ferdig? Det er helt greit å ikke lese den ferdig.

Gratulerer Rob. En flott bok som fortjener dette !!!!

Graulerer Rob, vel fortjent!!

Også veldig interessant å bla i arkivet ditt på nettsiden om utviklingen av norsk luftfart.

Tusen takk!!!

Hei

Og med litt flaks får jeg tid til å oppdatere websiden i løpet av november. "Timeline" vil bli oppdatert med mange nye sider med informasjon.

Nye artikler vil bli føyet til. Jobber blant annet med en artikel om besøket av engelske Felixstowe F.5/F.2A Flying Boats til Oslo.

Ha en fin dag.

Back