Rimelige billetter til Hong Kong

Fervidus

Newcomer
Hei.

Jeg reiser regelmessig til Østen for å besøke familier. I tidligere år klarte jeg som oftest å finne billettpriser på litt over 4000 kr. når det er lavsesong. Men jeg finner dessverre ikke slike billetter lenger. Må jeg regne med at slike rimelige billetter er historie og må regne med høyere priser rundt 6000 kr.?

Aeroflot er helt greit, ville ikke ha nølt med å bruke dem. Skjønt om LH har sine tilbud så er nok det å foretrekke. Selv kunne jeg ha spart en 800 kroner til PEK ved å vente på tilbudet til LH en gang.

hmm. Meget mulig jeg leter på feil sted, men på hjemmesiden til LH fant jeg ingen billett i 4000 kr.-klasse. Kanskje jeg kan lære noen lure trikser av dere?

Da buede man kansje velge LH som har lignede pristilbud på den tiden :) ???
Virker som du ikke har flydd med SU, eller mange Kinesiske selskaper for den saks skyld..

Ingenting burde være i veien for å velge SU på et hopp der de bruker A330 med kort connection. Med mindre du er veldig tørst.;)

Virker som du ikke har flydd med SU, eller mange Kinesiske selskaper for den saks skyld..

Ingenting burde være i veien for å velge SU på et hopp der de bruker A330 med kort connection. Med mindre du er veldig tørst.;)
Men jeg har hørt om diverse historier i den negative retningen om flyplassen. Kan noen som har vært der bekrefte eller avkrefte det?

Det er som oftest ikke selve flyet det er noe galt med, men mennesker.

Men jeg har hørt om diverse historier i den negative retningen om flyplassen. Kan noen som har vært der bekrefte eller avkrefte det?

Det er som oftest ikke selve flyet det er noe galt med, men mennesker.
Ja det er veldig dyrt der og servicen er fraværende. Ang lounge og lignende, så kan jeg ikke si noe, men tviler på at det skiller seg ut i den positive retning.

Uansett, for den gjennomsnittlige reisende som ikke dømmer flyselskapet etter temperaturen på kaviaren, så kan jeg ikke se noe negativt med SU.

Back