• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Riktig god Tirsdags morgen......

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
God morgen til alle morgenfugler :)

Natten går snart mot dag håper jeg, så jeg får kommet meg hjem og i seng igjen, før natten pinadø kaller til natten igjen... :drunk:

Såå er det snart onsdag og historiens første flybil-treff på Sjøflyhavna, det skal bli gilt :)

Håper eller får en strååålende dag!

:colgate:

Her i Alpharetta er det ikke moerkt ennaa .. vovsen ligger forventningsfull ved foettene mine og venter paa kveldsturen som naa staar for tur. Ikkeno' tordenvaer idag ser det ut til.

Venter paa skriftlig tilbud fra SITA i postkassen .. saa snart som tilbud er akseptert og bakgrunnssjekk gjennomfoert, skulle det vaere klart for at jeg kan begynne ... hadde vaert fint om det ble denne uken - men store firmaer liker generelt ikke aa begynne folk annet enn den 1. og 15. saa vi faar se ...

God tirsdag i fra vest paa en mandag....som i nydelig vaer i hovedak har vaert brukt paa eventuellt planlegging av eventuellt nytt hus....har funnet 2 tomter vi liker, og ved hjelp av digitale foto og Photoshop har jeg saa langt plassert et hus paa den ene tomten....har akkurat satt i gang med Autocad Viz2007, for aa se hva dette kan bli til.....den ene tomten har fin utsikt til innflygning til Boeing Field....med telekonverter kan det bli gode bilder i fra terrassen...hvis hvis og hvis....og kanskje noen om ogsaa..:D

Glad morgen... Det er mørkt ute og det er kjøligere også - begge deler er faktisk helt ok etter denne fantastiske sommeren. Støl etter gårsdagens trening - men det mykes vel opp igjen under ettermiddagens trening. Ha en sprekere dag!

God morgen fra Tromsø!

Nå er kofferten nesten ferdigpakket. Om 2-3 timer settes kursen til OSL og AMS.

God morgen fra Oslo. Idag er det tid for hårklipp, og innkjøp av kjøkkenkniver og sengetøy siden jeg skal flytte ut til helgen. Dessuten ødela SAS kofferten til mamma så ny koffert (spandert av SAS) skal også skaffes

H aen fin dag

"glad" tirsdag. Alle barna er tilbake i barnehagen igjen, og den lille prinsessen drar med seg alle mulige basselusker hjem, så i dag ligger far under dynen med laptopen på senga, noen kilo snytepaper, nesestray, Repsils og te med honning. Dette er moro. Gjennomførte et telefonmøte - kun avbrutt av hostekuler, snørring og et og annet nys... Moro

Riktig god morgen fra region midt-norge. I dag var første skoledag igjen, så nå er den tre måneder lange sommerferien definitivt over:P

Tirsdag på Nærsnes.Sommeren er definitivt over for nå er det 9-time og ikke Reiseradioen som er bakgrunnsstøy til frokosten.Nyinnkjøpt sykkel har (omsider) fått justert girene så det blir vel en tur i løpet av dagen.:cool:

God formiddag fra Tromsø. Idag er det jammen ta meg sol og delvis blå himmel her i nord... Hadde bare temperaturen også vært noenlunde....:huh:

Jobben begynner sent i dag , men da får en jo gjort noe på formiddagen også.

Ha en strålende dag alle sammen, selv blir det litt kake etterhvert......:nor

Back