Riktig god Tirsdags morgen......

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
En riktig god natt & morgen ønskes alle sammen....

Natten skal tilbringes her oppe på nattevakt før jeg beveger meg ned i "Bunkers'en" under bakken her og tar noen timer på øyet, før kursen settes sørvestover mot sommerlige Heggedal....

Håper dere alle har en strålende dag!

:nor

Replying to Topic 'Riktig god Tirsdags morgen......'

god tirsdag. Vet ikke hvor sommerlig det er i Heggedal akkuratt nå - skyene henger tundt over Asker og omegn, men på min joggetur ut dit i går var det sommerlig og fint. Måtte riktignok løpe sikk-sakk mellom alle sneglene som lå utover asfalten. Har du hage ENGM RAMP, kan du vente deg invasjon av "mordersnegler" Fysjom!

Her er forresten gårsdagens mest populære bilde på airliners.net - moro! Godst at "galskapen" er over...

God morgen fra Oslo. Overskyet og 16 grader lager ikke akkurat sommerstemning.

....og der kom regnet:baeh

...og det er Bergensvær i Bergen, mao regn.....

Det er bergensvær i Krisitiansand i dag også!

Hurra!!!

BF:sarc

og her i Vadsø så regner det også :baeh og ikveld drar man til Tromsø :)

I Heggedal skinner alltid solen CK ;)

Neida, har nettopp stått opp etter nattevakten her oppe på GM og ser det regner som bare det...og sikkert hjemme og...

Og ja, jeg har hage, en stor en sådan, til og med plass til Spotter-Hageparty :up: Men av en eller annen grunn har aldri sneglene kommet opp til oss. Er muligens fordi jeg bor i et tidligere hyttefelt og ligger litt unna de større boligfeltene....

Enn så lenge iallefall ikke en snegle å se

:devot:

Perfekt vær for atter en dag på kontoret, og bikkja er også glad for at varmen er borte (for en stund).

God tirsdag morgen fra SEA.Klokken er 09:50 Pacific Time og jeg har allerede faatt i meg to frokoster; en med Rotary-venner i Bellevue Sunrise R.C. og en paa Denny's med besetningsmedlemmer.En virkelig god start paa dagen! Det er tilskyende med muligheter for regn utpaa ettermiddagen og kvelden.Avreise SEA kl. 18:55,ankomst Skandinavia utpaa ettermiddagen imorgen.
Ha en bedre tirsdag! :hi2

Back