Riktig god onsdag

Jeg er stor tilhenger av Corian som benkeplater. Dyrt kanskje, men lett å vedlikeholde og slitesterkt. Du kan også få vasken i Corian. Det blir en sømløs overgang.Enjoy!

Ligger nok litt over i pris i forhold til budsjett. Dette er jo en typisk førstegangleilighet så er ikke et sted jeg har planlagt å bo "til-evig-og-alltid". Arbeidet jeg gjør nå er litt for å forandre på ting som irriterer meg og en investeringen slik at kjøkkenet ser litt freshere ut og da kanskje får mer igjen for leiligheten når jeg selger når den tiden er inne

Onsdag, ja.. Definitivt en onsdag med såkalt "forbedringspotensiale". Det fine med sånne dager, er at man gleder seg enda litt mer til ferien.

God onsdag ønskes resten.

Onsdager er da slettes ikke ille. :colgate:
To og en halv time skole, med start klokka 12 kan jeg leve med.

God ettermiddag fra Moss! Fin flymorgen i dag: En -300 fra Norwegian landet da jeg passerte RYG i dag morges på vei sørover. Da jeg kort tid etter var på vei tilbake mot Moss, ble jeg overfløyet av noe som så ut som en rødhalet A321 fra Freebird. Og som om ikke det var nok, tok det av en liten hvit kjapp en med litt røyk etter seg mot nord og dro umiddelbart vestover. Tipper det var forsvarets Falcon. Store barn, store gleder :)

Ha det fint!

Ligger nok litt over i pris i forhold til budsjett. Dette er jo en typisk førstegangleilighet så er ikke et sted jeg har planlagt å bo "til-evig-og-alltid". Arbeidet jeg gjør nå er litt for å forandre på ting som irriterer meg og en investeringen slik at kjøkkenet ser litt freshere ut og da kanskje får mer igjen for leiligheten når jeg selger når den tiden er inne

Jeg har laminat med integrert oppvaskkum og ei trelist rundt kanten. Med ei litt tykkere plate enn standard (40 mm), så synes jeg det er både meget pent og praktisk.

Onsdagen ble etterhvert ganske dårlig .. fikk telefon fra dyrlegen om at en svulst som ble fjernet fra vovsen forrige uke inneholder ondartet kreft. Den gode nyheten er at vi fant det i tide, så han skal under kniven fredag. Ingen liten utgift heller, men noe alternativ er ikke aktuelt.

Godt å høre jeg ikke er den eneste med en slik start på dagen.

God onsdag fra Tromsø! Grått & surt & vått her. Synes litt synd på 13-åringen som er utkommandert på teltur med skolen i dag... På den annen side: Det har de sikkert bare godt av...:)

Hvordan er det forresten med dere advokater/-fullmektiger når dere får en telefon på vei til jobben? Minutt for minutt føring av timer...? Jeg snakket med en kollega av meg som har benyttet noen engelske advokater, og der var spesifiseringen ned på minuttnivå (2 minutter for å lese e-post, 6 minutter for å svare på e-post, 4 minutter på å drikke kaffe osv.).... Hørtes forferdelig detaljert ut for en akademiker...

God onsdag fra Tromsø! Grått & surt & vått her. Synes litt synd på 13-åringen som er utkommandert på teltur med skolen i dag... På den annen side: Det har de sikkert bare godt av...:)

Hvordan er det forresten med dere advokater/-fullmektiger når dere får en telefon på vei til jobben? Minutt for minutt føring av timer...? Jeg snakket med en kollega av meg som har benyttet noen engelske advokater, og der var spesifiseringen ned på minuttnivå (2 minutter for å lese e-post, 6 minutter for å svare på e-post, 4 minutter på å drikke kaffe osv.).... Hørtes forferdelig detaljert ut for en akademiker...

...7 minutter for føring av faktura...

G'morgen fra Alpharetta ... kun 17 grader naa i tusmoerket - det er det laveste jeg har sett paa en stund (april?) .. er hoesten endelig paa vei? :p
Startet dagen i NC - riktignok ikke så tidlig at et var tussmørkt - med rundt 19 - og jammen har ikke temperaturen kommet seg opp mot 35 -- godt og varmt i alle fall, men ac'en i forelesningslokalene er litt overivrig synes nå jeg. Ellers godt i gang med skolearbeid, likeledes godt i gang med testing av det lokale utelivet... Men har da kommet meg opp og på plass i rimelig tid hittil!

Det fakturasystemet som ble benyttet når jeg fakturerte for juridisk rådgivning var basert på 6-minuttere - en tidels time - hvor den det skulle faktureres for "la en plan for dagen" på forhånd - f.eks. merket av en time i kalenderen til research, notatskriving etc, og hvor eventuelle telefonsamtaler og e-mails ble ført på som 6-minuttere etterhvert som de ble besvart.

Back