Riktig go tirsdag alle....

God ettermiddag fra Lilleaker,
Det går i "hundre" for tiden , men det er bare luksus.
Dagen begynte som vanlig på en tirsdag , 05.30 hjemme i Tananger.
Veiene var glasserte imorges i distriktet. Bilen gikk like godt sidelengs som forlengs på vei ut til fygeplassen.
Vi kom avgårde med SK4002 og LN-RRN 25 min etter oppsatt avgangstid. Is over alt , pushbacktraktoren fikk ikke dyttet -RRN i startposisjon. Avinor og SAS brukte både salt og sand for å kape gripetak for pushbacktraktoren.
Vi kom omsider i lufta og nok det ble en stille og fin morgentur i mørke inn til OSL. Klart og fint over hele sør-Norge.
Vinter i fedrelandet kan by på litt av hvert og det må man bare regne med på denne årstiden.
Ha en fin dag og uke alle .

Det med pushbacktraktorere som nesten ikke fikk flyene ut kan jeg skrive under på. Makan til problemer på morgenquisten.

God ettermiddag/kveld

Idag har det vært og kommer til å bli en lang dag.
Begynte med at jeg ikke fikk sove i natt, så måtte jeg opp i 6 tiden for å rekke SK4104 til BOO, så var det opp til BOO en tur hvor det blåste som normalt (vistnok), men heldigvis var det opphold. Så var det tilbake med SK4111 kl 1240 hvor jeg heldigvis fikk sovet en del. Så er det å jobbe frem til ca midnatt i kveld.

Forumsfolket får ha en fin kveld/natt

Og her i Chicago sliter man med aa komme seg etter 3 dager paa tungfylla i NYC.. Vi fikk en flott omvisning av COs fasiliteter pa EWR i gaar, bilder lastes opp i kveld (Takk, Dag!)

Rundt 0 grader og overskyet.

Ha en trivelig aften!

Back